01
Grudzień to czas podsumowań – sprawdź artykuł, w którym nasza specjalistka od social mediów Agata Kowalczyk punktuje największy sukces i porażkę w mediach społecznościowych w 2023 r.
02
[Nowość w supporcie Google] Od teraz użytkownicy mogą tworzyć listy odbiorców na poziomie kampanii bez konieczności przełączania się między GA4 a Google Ads, a nowe listy są automatycznie udostępniane wszystkim połączonym kontom.
03
[Nowość w supporcie Google] Kampanie wideo typu Reach (VRC) zapewniające efektywny zasięg umożliwiają teraz docieranie do widzów poprzez skalowanie kreacji wideo do formatu In-Feed i Shorts, a także reklam In-Stream w Google Ads.
❯ Maximize your awareness with more formats now available in Video Reach Campaigns
04
[Nowość w supporcie Google] Poznaj kampanie rezerwacyjne, które umożliwiają zakup przybliżonej liczby wyświetleń dla kampanii wideo przy stałym CPM.
05
[Nowość w supporcie Google] Sprawdź konwersje rozszerzone w Google Analytics – to funkcja w fazie beta, pozwalająca poprawić dokładność pomiaru konwersji i zwiększyć efektywność ustalania stawek w Google Ads.
06
Sprawdź nowości dot. sztucznej inteligencji od Meta. W 2023 roku firma przedstawiła innowacyjne funkcje, modele językowe Llama oraz nowe kreatywne narzędzia, m.in. Imagine z Meta AI, czego jeszcze możemy się spodziewać?