Semówka 23.52 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 12.2023
 
Semówka 23.52 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.52
– czyli co warto przeczytać

01

Grudzień to czas podsumowań – sprawdź artykuł, w którym nasza specjalistka od social mediów Agata Kowalczyk punktuje największy sukces i porażkę w mediach społecznościowych w 2023 r.

02

[Nowość w supporcie Google] Od teraz użytkownicy mogą tworzyć listy odbiorców na poziomie kampanii bez konieczności przełączania się między GA4 a Google Ads, a nowe listy są automatycznie udostępniane wszystkim połączonym kontom.

03

[Nowość w supporcie Google] Kampanie wideo typu Reach (VRC) zapewniające efektywny zasięg umożliwiają teraz docieranie do widzów poprzez skalowanie kreacji wideo do formatu In-Feed i Shorts, a także reklam In-Stream w Google Ads.

04

[Nowość w supporcie Google] Poznaj kampanie rezerwacyjne, które umożliwiają zakup przybliżonej liczby wyświetleń dla kampanii wideo przy stałym CPM.

05

[Nowość w supporcie Google] Sprawdź konwersje rozszerzone w Google Analytics – to funkcja w fazie beta, pozwalająca poprawić dokładność pomiaru konwersji i zwiększyć efektywność ustalania stawek w Google Ads.

06

Sprawdź nowości dot. sztucznej inteligencji od Meta. W 2023 roku firma przedstawiła innowacyjne funkcje, modele językowe Llama oraz nowe kreatywne narzędzia, m.in. Imagine z Meta AI, czego jeszcze możemy się spodziewać?

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry