Semówka 23.42 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 10.2023
 
Semówka 23.42 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.42
– czyli co warto przeczytać

01

TikTok wprowadza nowości dla reklamodawców. Za pomocą Search Ads Toggle, możliwe będzie wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania, co pozwoli na dotarcie do użytkowników o konkretnej tematyce i zwiększenie efektywności kampanii reklamowych.

02

Młodzi konsumenci w wieku 18-34 lat preferują zakupy online, zwłaszcza za pomocą smartfonów. Jakie są ich główne motywacje? Jak często dokonują zakupu? Tego dowiesz się z najnowszego raportu: \”Preferencje zakupowe w Internecie\”.

03

Fala oszustw phishingowych na użytkowników biznesowych Facebooka – oszuści podszywają się pod firmę Meta i wyłudzają dane oraz dostęp do kont.

04

TikTok wprowadza automatyczne generowanie napisy do wszystkich anglojęzycznych klipów i zapowiada rozszerzenie tej funkcji na inne kraje. Co ważne, twórcy będą mieli możliwość ich edycji.

05

YouTube ogłosił wprowadzenie nowych produktów reklamowych wykorzystujących sztuczną inteligencję, które mają pomóc markom nawiązywać kontakt z odpowiednimi odbiorcami i optymalizować skuteczność kampanii na platformie.

06

Meta ogłosiła aktualizację swojej platformy do zarządzania profilami (Centrum kont), umożliwiając użytkownikom łatwiejsze zarządzanie danymi osobowymi na Facebooku i Instagramie.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Entuzjastka wykorzystywania nieszablonowych rozwiązań w Social Mediach. Twórca treści, wróg źle postawionych przecinków. Baczny obserwator, który lubi analizować zachowania konsumentów.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (10 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry