01
Utrzymanie lojalności klientów staje się kluczowe, zwłaszcza w konkurencyjnych branżach, gdzie koszty pozyskania nowych klientów są wysokie. Sprawdź artykuł Oli Połetek-Pszonak, New Business Expert w DevaGroup i dowiedz się więcej o customer success.
❯ Sukces Klienta to Twój sukces – jak strategia customer success wspiera działy sprzedaży
02
Meta, właściciel Facebooka, planuje oznaczać treści generowane przez sztuczną inteligencję, aby zwalczyć dezinformację w mediach społecznościowych. Od maja 2024 r. treści takie będą opatrzone dopiskiem \”Made with AI\”.
❯ Właściciel Facebooka będzie oznaczać treści generowane przez sztuczną inteligencję
03
Google rozważa wprowadzenie płatnej wersji swojej wyszukiwarki, wyposażonej w zaawansowane funkcje sztucznej inteligencji (AI) – Search Generative Experience (SGE). Decyzja ta wynika z dwóch kluczowych problemów: potencjalnej utraty dochodów z reklam oraz wzrostu kosztów obsługi zapytań.
04
Google wprowadza Vids, narzędzie oparte na AI, które umożliwia tworzenie animacji na podstawie dokumentów. Obecnie dostępne dla wybranych użytkowników programu Google Workspace Labs, planowane jest rozszerzenie jego dostępności na płatne plany Workspace oraz Gemini w przyszłości.
05
TikTok opublikował przewodnik o wykorzystaniu opcji promowania reklam \”Promuj\”. To 42-stronicowy dokument z instrukcjami i przykładami, które pomagają marketerom w lepszym wykorzystaniu kampanii reklamowych na platformie.
❯ TikTok Publishes New Guide on How To Maximize Its Promote Ad Option
06
Google zaktualizował specyfikacje danych produktów w Merchant Center na rok 2024. Zmiany mają na celu poprawę jakości informacji o produktach na platformie Google, co przyczynia się do bardziej efektywnych reklam.
❯ Google updates Merchant Center product data specifications