Semówka 24.17 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 04.2024
 
Semówka 24.17 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.17
– czyli co warto przeczytać

01

Reklamy na platformie Threads Meta pojawią się wcześniej niż planowano, przewiduje się, że będą dostępne w drugiej połowie roku. Możliwe jest także pojawienie się tych reklam na platformie Meta Advantage+, co umożliwi jeszcze szersze dotarcie do użytkowników.

02

Google opóźnia wycofanie plików cookie stron trzecich, reagując na żądania brytyjskiego Urzędu ds. Konkurencji i Rynków (CMA). To już trzeci raz, kiedy Google przesuwa termin.

03

DoubleVerify wprowadza 16 nowych kategorii dla reklamodawców na TikToku, umożliwiając precyzyjne dostosowanie reklam do odpowiednich treści i branż.

04

Zdobywanie uwagi w wąskich grupach odbiorców staje się łatwiejsze dzięki targetowaniu kontekstowemu. Sprawdź jak poprzez analizę treści oraz dopasowanie reklam dotrzeć do właściwych odbiorców, oferując im bardziej trafne i interesujące reklamy.

05

Przestań tracić czas na nużące zadania i skup się na inteligentnej kreatywności. Jak twierdzi Angie Gifford z Meta – połączenie sztucznej inteligencji z ludzką inwencją otwiera nowe możliwości w marketingu.

06

YouTube zaostrza politykę wobec blokowania reklam, zmuszając użytkowników korzystających z blokerów do zakupu wersji Premium. To krok mający zwiększyć liczbę płacących subskrybentów, którzy płacą głównie za brak reklam.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry