01
Reklamy na platformie Threads Meta pojawią się wcześniej niż planowano, przewiduje się, że będą dostępne w drugiej połowie roku. Możliwe jest także pojawienie się tych reklam na platformie Meta Advantage+, co umożliwi jeszcze szersze dotarcie do użytkowników.
02
Google opóźnia wycofanie plików cookie stron trzecich, reagując na żądania brytyjskiego Urzędu ds. Konkurencji i Rynków (CMA). To już trzeci raz, kiedy Google przesuwa termin.
03
DoubleVerify wprowadza 16 nowych kategorii dla reklamodawców na TikToku, umożliwiając precyzyjne dostosowanie reklam do odpowiednich treści i branż.
04
Zdobywanie uwagi w wąskich grupach odbiorców staje się łatwiejsze dzięki targetowaniu kontekstowemu. Sprawdź jak poprzez analizę treści oraz dopasowanie reklam dotrzeć do właściwych odbiorców, oferując im bardziej trafne i interesujące reklamy.
❯ Jak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowego
05
Przestań tracić czas na nużące zadania i skup się na inteligentnej kreatywności. Jak twierdzi Angie Gifford z Meta – połączenie sztucznej inteligencji z ludzką inwencją otwiera nowe możliwości w marketingu.
❯ AI z ludzkim pierwiastkiem: wszystko, co potrzebne do unowocześnienia marketingu
06
YouTube zaostrza politykę wobec blokowania reklam, zmuszając użytkowników korzystających z blokerów do zakupu wersji Premium. To krok mający zwiększyć liczbę płacących subskrybentów, którzy płacą głównie za brak reklam.
❯ YouTube zaostrza środki przeciwko aplikacjom blokującym reklamy. Trzeba płacić