


01
[Zmiany w supporcie Google] Google wycofuje zanonimizowane adresy URL z sieci reklamowej. Zamiast anonimowych domen w raportach pojawią się rzeczywiste witryny wydawców. Zmiana wynika z wymogów Ads.txt i ma na celu zwiększenie przejrzystości zakupu powierzchni reklamowej.
❯ De-identified URLs being deprecated on the Google Display Network



02
Facebook i YouTube pozostają liderami zasięgu w polskich social mediach, docierając do ponad 85% internautów. TikTok wyróżnia się za to najdłuższym czasem użytkowania. Sprawdź najnowszy raport „Social media 2025”!
❯ Facebook i YouTube najpopularniejszymi social mediami. A co z TikTokiem?



03
Instagram planuje wprowadzić nowe funkcje, w tym możliwość dowolnego przestawiania postów w siatce profilu i automatyczne udostępnianie muzyki ze Spotify. Celem zmian jest uatrakcyjnienie korzystania z platformy i pobudzenie kreatywności twórców.
❯ Instagram umożliwi personalizację siatki profilu? Nowe opcje na platformie



04
Na początku czerwca Meta ogłosiła testy kampanii sprzedażowych optymalizowanych pod maksymalizację zysku, a nie jedynie wartość konwersji. To przełomowa zmiana w systemie reklamowym, która może zastąpić modele oparte na ROAS i stać się nowym standardem w e-commerce.



05
TikTok i Facebook to platformy, którym Polacy ufają najmniej – wynika z badania IBRIS. Największym zaufaniem cieszy się YouTube, któremu ufa 23% respondentów. Najmniej rozpoznawalnym serwisem okazał się Telegram. Poznaj szczegóły raportu!
❯ Którym platformom społecznościowym ufamy? TikTok i Facebook na szarym końcu



06
TikTok rozwija platformę Symphony Creative Studio, wprowadzając nowe funkcje oparte na AI, które mają uprościć tworzenie treści reklamowych. Wśród nowości m.in. generowanie wideo z tekstu, animacja obrazów oraz awatary AI prezentujące produkty.
❯ TikTok Launches New AI-Powered Ad Creation Tools, Integrations with Adobe and WPP