


01
Sztuczna inteligencja od Google coraz skuteczniej wykrywa nieprawidłowy ruch w reklamach. Zobacz, co to oznacza dla Twojego budżetu reklamowego.



02
Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki użytkownicy szukają informacji. Sprawdź jak przygotować markę na nową erę AI w wyszukiwarkach i nie zniknąć z Google.
❯ Nowa, AI-owa era wyszukiwania. Czy twoja marka istnieje jeszcze w Google?



03
Sprawdź, jak Instagram chce ułatwić użytkownikom odkrywanie ciekawych postów i dzielenie się nimi w nowy sposób. Nowe funkcje mogą zmienić sposób, w jaki korzystasz z aplikacji.
❯ Instagram z nowymi funkcjami: re-posty, Instagram Map i zakładka „Przyjaciele”



04
Zobacz, jakie zmiany przygotowały najważniejsze platformy społecznościowe w lipcu – od nowych funkcji AI i regulacji prawnych po przydatne usprawnienia dla twórców i marketerów.
❯ Dzieje się w social media. Sprawdź podsumowanie lipca z Mety, X, YouTube, TikToka i Threads



05
AI wpływa na SEO bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Przeczytaj, czy pozycjonowanie w dobie sztucznej inteligencji wciąż ma sens i jak je prowadzić.



06
Google dodaje więcej kontroli i raportów w Performance Max. Sprawdź, jak nowe ustawienia mogą pomóc w optymalizacji kampanii.