


01
Rynek reklamy online w I kwartale 2025 r. wzrósł o 18%, osiągając wartość ponad 2,3 mld zł – wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx. Najdynamiczniej rozwijała się reklama wideo oraz kampanie SEM. Poznaj szczegółowe wyniki badania oraz kluczowe wnioski!
❯ Reklama online w pierwszym kwartale 2025 r. – badanie IAB Polska/PwC AdEx



02
TikTok wprowadza limit pięciu hashtagów na post. Niektórzy użytkownicy otrzymali już powiadomienia o zmianie, choć platforma nie wydała jeszcze oficjalnego stanowiska. Nowe zasady mają poprawić komfort korzystania z aplikacji, ograniczyć spam i zwiększyć trafność treści.



03
LinkedIn wprowadza nowe zasady walki z fałszywym zaangażowaniem. Platforma ograniczy widoczność komentarzy tworzonych automatycznie lub w ramach zorganizowanych działań użytkowników, które sztucznie zwiększają zasięgi i aktywność pod postami.



04
Google Ads rezygnuje z ręcznego ustawiania języków w kampaniach w sieci wyszukiwania. Od przyszłego roku AI automatycznie wykryje język użytkownika, co uprości konfigurację. Pozostałe typy kampanii zachowują dotychczasowe ustawienia. Sprawdź szczegóły!
❯ Google Ads to end manual language targeting in Search campaigns



05
LinkedIn wprowadza powiadomienia, które pokazują, które posty zwiększają wyświetlenia profilu, liczbę obserwujących i zasięgi. Alerty pojawią się w 3. i 7. dniu po publikacji i będą ułatwiać śledzenie treści, które naprawdę angażują odbiorców.
❯ LinkedIn Alerts You When Posts Drive Profile Views & Followers



06
LinkedIn Ads to kanał, który wymaga przemyślanej strategii i dopasowania do specyfiki branży. Przeczytaj poradnik, który wyjaśnia, jak tworzyć skuteczne kampanie B2B, dobierać formaty reklam i mierzyć wyniki, aby osiągnąć realne efekty dla Twojej firmy.
❯ Wszystko, co musisz wiedzieć o kampaniach lead generation w LinkedIn Ads