SEMówka #31 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 08.2016

duzy_szablon v5semowka

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która w każdy wtorek zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Powitaliśmy największe zmiany w kreacjach tekstowych, jakie Google wprowadziło od 15 lat. Nowe rozszerzone reklamy tekstowe dostępne są już na wszystkich kontach.
Reklamy elastyczne w sieci reklamowej to kolejna nowość. AdWords wygeneruje dla nas reklamy na podstawie obrazów i tekstu, dostosowaną rozmiarem, wyglądem i formatem do miejsca reklamowego.
Kliknięcia z konwersją znikną już 21 września. Każdy reklamodawca będzie musiał stosować „Konwersje” do pomiaru konwersji w kampaniach AdWords.
AdWords Editor 11.5 z możliwością tworzenia rozszerzonych reklam tekstowych, rozszerzeń informacji i kampanii budujących zaangażowanie w aplikację mobilną.
Google zapowiedziało Smart Bidding w DoubleClik Search i AdWords. Inteligentne ustalanie stawek wykorzystywać będzie milion sygnałów w celu optymalizcji kosztów.
Sprawdź, czy potrzebujesz śledzenia cross-domain. Śledzenie w wielu domenach opisane w niezwykle przystępny sposób.

Przydało się? Zostaw komenatrz lub podaj dalej.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991