SEMówka #31 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 08.2016
 

duzy_szablon v5semowka

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która w każdy wtorek zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Powitaliśmy największe zmiany w kreacjach tekstowych, jakie Google wprowadziło od 15 lat. Nowe rozszerzone reklamy tekstowe dostępne są już na wszystkich kontach.
Reklamy elastyczne w sieci reklamowej to kolejna nowość. AdWords wygeneruje dla nas reklamy na podstawie obrazów i tekstu, dostosowaną rozmiarem, wyglądem i formatem do miejsca reklamowego.
Kliknięcia z konwersją znikną już 21 września. Każdy reklamodawca będzie musiał stosować „Konwersje” do pomiaru konwersji w kampaniach AdWords.
AdWords Editor 11.5 z możliwością tworzenia rozszerzonych reklam tekstowych, rozszerzeń informacji i kampanii budujących zaangażowanie w aplikację mobilną.
Google zapowiedziało Smart Bidding w DoubleClik Search i AdWords. Inteligentne ustalanie stawek wykorzystywać będzie milion sygnałów w celu optymalizcji kosztów.
Sprawdź, czy potrzebujesz śledzenia cross-domain. Śledzenie w wielu domenach opisane w niezwykle przystępny sposób.

Przydało się? Zostaw komenatrz lub podaj dalej.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry