SeoStories Podsumowanie Tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 02.2013

newspapersJak co tydzień prezentujemy najciekawsze artykuły z sieci. W tym tygodniu na blogach internetowych było głośno o karze dla Interflory za zamieszczenie artykułów sponsorowanych.  Z ust blogerów nie schodzi temat rozszerzonych kampanii AdWords i zmian w wynikach wyszukiwania. Po raz kolejny wiele wartościowych treści znaleźliśmy na polskich blogach.

 

 

 

Intryguje Cię skąd bierze się (other) w raportach Google Analytics? Jak sprawić, by dane z tej grupy były widoczne, przeczytamy w nowym artykule na blogu Conversion.
Kilka ciekawych wniosków dotyczących prezentowania przez Google tylko siedmiu wyników wyszukiwania.
Interflora została ukarana kilka dni temu z powodu linków w artykułach sponsorowanych. Gościnne wpisy znalazły się na czarnej liście Google. Autor artykułu, Martin Macdonald zwraca uwagę na reakcje blogerów, którzy otrzymali prośbę o usunięcie linków ze swoich stron. Jeszcze więcej na ten temat na blogu SEO Profi.


Rozszerzone kampanie Google AdWords wciąż wywołują wiele pytań. Przed jakimi wyzwaniami stoją managerowie kont AdWords?

M.in. o kampaniach rozszerzonych będziemy mieli okazję posłuchać na siódmym SEMcampie. W tej edycji zobaczymy prezentacje Mariusza Gąsiewskiego, Przemysława Modrzewskiego, Macieja Lewińskiego i Cezarego Glijera.

Inbound Marketing i Outbound Marketing w infografice to dwaj przeciwny na ringu. Który zyskał przewagę i znokautował rywala?

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991