Certyfikowany partner AdWords to specjalista, który może poszczycić się dyplomem uznawanym na całym świecie. Zdobycie certyfikatu wymaga poświęcenia czasu i wiedzy praktycznej w obsłudze konta AdWords. Jednak z naszą pomoc to nic trudnego! Zapraszamy do lektury artykułu, w którym znajdziecie przykładowe pytania egzaminacyjne.
Google AdWords Certified Individual jest certyfikatem, który uzyskuje się po zdaniu dwóch egzaminów: Egzaminu z podstaw programu AdWords oraz jednego z egzaminów zaawansowanych.
Wśród egzaminów zaawansowanych znajdują się trzy egzaminy o różnej tematyce:
– zaawansowany egzamin dotyczący reklam w sieci wyszukiwania
– zaawansowany egzamin z reklam graficznych
– zaawansowany egzamin z raportowania i analizy
Pamiętajmy, aby przy wyborze egzaminu kierować się oferowanymi przez siebie usługami.
Na rozgrzewkę proponujemy wam kilka pytań z egzaminu z podstawowych zasad dotyczących reklamowania. Egzamin ten dotyczy podstawowych zasad programu AdWords, obejmując przede wszystkim taką tematykę jak zarządzenie kontem oraz kwestie związane z wyświetlaniem reklam w sieci wyszukiwania. Egzamin składa się ze 120 pytań i aby go zdać należy odpowiedzieć na 85% pytań.
Dzisiaj przedstawiamy trzy proste pytania, które udało nam się zapamiętać z egzaminu AdWords. Dla tych, którzy w trakcie udzielania odpowiedzi natrafili na trudności, pod każdym pytaniem zamieszczamy link do Centrum edukacji przygotowującego do egzaminu, gdzie znaleźć można odpowiedzi na pytania.
Ucz się z nami do egzaminu AdWords!
Jaki pierwszy krok w procesie tworzenia konta powinien wykonać reklamodawca, który nie posiada doświadczenia w reklamie online?
a) ustalenie celów reklamowania
b) sporządzenie listy słów kluczowych
c) zredagowanie tekstu reklamy
d) utworzenie struktury konta
Dlaczego warto utworzyć wiele grup reklamowych w kampanii?
a) w celu włączenia sieci reklamowych dla określonych grup reklam
b) w celu wstrzymania nieskutecznych słów kluczowych w grupach reklam
c) w celu umieszczenia kilku słów kluczowych w każdej grupie reklam, dzięki czemu będą one precyzyjniej kierowane
d) w celu podzielenia słów kluczowych i reklam na powiązane tematy, dzięki czemu są one precyzyjniej kierowania
Co spowoduje zmiana typu dopasowania grupy słów kluczowych z przybliżonego na ścisły?
a) poprawę Wyniku Jakości
b) zwiększenie liczy kliknięć
c) zmniejszenie liczby wyświetleń
d) pogorszenie Wyniku Jakości
Już wkrótce następne pytania! Zapraszamy do śledzenia naszego bloga.