Zdaj AdWords Certified Individual!

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 08.2012
 

Certyfikowany partner AdWords to specjalista, który może poszczycić się dyplomem uznawanym na całym świecie. Zdobycie certyfikatu wymaga poświęcenia czasu i wiedzy praktycznej w obsłudze konta AdWords. Jednak z naszą pomoc to nic trudnego! Zapraszamy do lektury artykułu, w którym znajdziecie przykładowe pytania egzaminacyjne.

Google AdWords Certified Individual jest certyfikatem, który uzyskuje się po zdaniu dwóch egzaminów: Egzaminu z podstaw programu AdWords oraz jednego z egzaminów zaawansowanych.
Wśród egzaminów zaawansowanych znajdują się trzy egzaminy o różnej tematyce:
– zaawansowany egzamin dotyczący reklam w sieci wyszukiwania
– zaawansowany egzamin z reklam graficznych
– zaawansowany egzamin z raportowania i analizy
Pamiętajmy, aby przy wyborze egzaminu kierować się oferowanymi przez siebie usługami.

Na rozgrzewkę proponujemy wam kilka pytań z egzaminu z podstawowych zasad dotyczących reklamowania. Egzamin ten dotyczy podstawowych zasad programu AdWords, obejmując przede wszystkim taką tematykę jak zarządzenie kontem oraz kwestie związane z wyświetlaniem reklam w sieci wyszukiwania. Egzamin składa się ze 120 pytań i aby go zdać należy odpowiedzieć na 85% pytań.
Dzisiaj przedstawiamy trzy proste pytania, które udało nam się zapamiętać z egzaminu AdWords. Dla tych, którzy w trakcie udzielania odpowiedzi natrafili na trudności, pod każdym pytaniem zamieszczamy link do Centrum edukacji przygotowującego do egzaminu, gdzie znaleźć można odpowiedzi na pytania.

Ucz się z nami do egzaminu AdWords!

Jaki pierwszy krok w procesie tworzenia konta powinien wykonać reklamodawca, który nie posiada doświadczenia w reklamie online?

a) ustalenie celów reklamowania
b) sporządzenie listy słów kluczowych
c) zredagowanie tekstu reklamy
d) utworzenie struktury konta

Odpowiedź

Dlaczego warto utworzyć wiele grup reklamowych w kampanii?

a) w celu włączenia sieci reklamowych dla określonych grup reklam
b) w celu wstrzymania nieskutecznych słów kluczowych w grupach reklam
c) w celu umieszczenia kilku słów kluczowych w każdej grupie reklam, dzięki czemu będą one precyzyjniej kierowane
d) w celu podzielenia słów kluczowych i reklam na powiązane tematy, dzięki czemu są one precyzyjniej kierowania

Odpowiedź

Co spowoduje zmiana typu dopasowania grupy słów kluczowych z przybliżonego na ścisły?

a) poprawę Wyniku Jakości
b) zwiększenie liczy kliknięć
c) zmniejszenie liczby wyświetleń
d) pogorszenie Wyniku Jakości

Odpowiedź

Już wkrótce następne pytania! Zapraszamy do śledzenia naszego bloga.

 

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry