100% kompetencji w Google AdWords potwierdzone

Marcin Matras
Marcin Matras
Archiwum 03.2017
 

specjalizacje-agencji-google-partners-duzy-prostokat

Nasza agencja zdobyła ostatnią możliwą do uzyskania specjalizację – reklama wideo. W ten sposób nasze kompetencje są potwierdzone przez Google na wszystkich możliwych polach:

  • reklama w sieci wyszukiwania,
  • reklama mobilna,
  • reklama wideo,
  • reklama w sieci reklamowej,
  • reklama w zakupach Google.

Sprawdź sam: google.com/partners/devagroup

Reklama wideo to jeden z najatrakcyjniejszych dostępnych formatów reklamy. Jeżeli już posiadasz swój kanał na YouTube z filmami, to od reklamowania się w sieci dzieli Cię dosłownie kilka kliknięć.

Do wyboru masz reklamę TrueView In-Stream, Bumper ads i TrueView Discovery. W wielkim skrócie:

  • reklama TrueView In-Stream może mieć dowolną długość, wyświetla się w wideo na YouTube i można ją pominąć po 5 sekundach (reklamodawca nie jest wtedy obciążany kosztami),
  • na Bumper ads również trafimy w treściach wideo YouTube, ale taka reklama może mieć maksymalnie 6 sekund długości i internauta nie może jej pominąć,
  • reklemę TrueView Discovery zobaczymy m. in. w wynikach wyszukiwania, obok powiązanych filmów i na stronie głównej w YouTube. Będzie to reklama złożona z tekstu i miniatury zaczerpniętej z promowanego wideo .

Pierwsze dwie świetnie nadają się do budowania marki Twojej firmy, sklepu, osoby lub kanału, a reklama Discovery to doskonały pomysł, gdy chcesz promować swoje treści wideo. Wzbogacając swoją reklamę o listę produktów (TrueView w kampanii produktowej), możesz sprzedawać swoje produkty prosto z wideo na YouTube!

Możliwości są niemal nieograniczone, a płacisz zawsze tylko za pełne obejrzenia* lub interakcje z Twoją reklamą. W połączeniu z precyzyjnym kierowaniem – nawet na pojedyncze wideo w YouTube – otrzymujesz bardzo skuteczne narzędzie marketingowe.

Chcesz zacząć z reklamą wideo, ale nie wiesz jak lub nie masz na to czasu? Skontaktuj się z nami, chętnie stworzymy i poprowadzimy dla Ciebie działania na YouTube!

* – Bumper ads, ze względu na brak możliwości ich pominięcia, są rozliczane w modelu CPM.

Marcin Matras
Były pracownik na stanowisku SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...