Czym są Bing Ads i dlaczego warto w nie zainwestować?

Katarzyna Meus
Katarzyna Meus
Archiwum 05.2021
 
Czym są Bing Ads i dlaczego warto w nie zainwestować?

Czym są Bing Ads
i dlaczego warto w nie zainwestować?

Czym jest Bing?

Na rynku wyszukiwarek niezmiennie króluje Google oraz Mozilla. Jak twierdzi StatCounter, z samego Google’a korzysta obecnie aż 70% polskich internautów.

O Bingu prawdopodobnie wiedzą nieliczni, a korzysta z niego jeszcze mniej osób. Czym w takim razie jest ten egzotyczny Bing?

To nic innego jak wyszukiwarka należąca do Microsoftu. Jest kolejnym ogniwem ewolucji takich wyszukiwarek jak  MSN Search, Windows Live Search oraz Live Search. 

Oferuje możliwości nie tylko standardowego wyszukiwania po słowach kluczowych, ale również wyszukiwanie wideo, map i obrazów. Główną tematyką wokół której się obraca to zdrowie, zakupy, podróże oraz życie lokalne. 

Jak każde wyszukiwarka, oferuje możliwość reklamy. Bing Ads nie mają co prawda aż tak ogromnej dostępności do użytkowników jak Google Ads (zaledwie 5% udziału w rynku), to nawet te wbrew pozorom małe liczby przekładają się na sporą liczbę odbiorców. 

Jakie są plusy reklamowania się na Bingu?

  1. O wiele mniejsza konkurencja i niższe CPC niż w Google 
  2. Widoczność również w wyszukiwarce Yahoo.de, co może być przydatne dla firm działających na rynku niemieckim, bądź dążącym do ekspansji za naszą zachodnią granicę
  3. Większa kontrola na poziomie kampanii oraz grup reklam oraz możliwość przypisywania ich do różnych stref czasowych i konkretnych grup odbiorców
  4. Możliwość targetowania reklam na różne urządzenia – to Ty decydujesz o tym, które reklamy będą wyświetlane na komputerach, smartfonach i tabletach i z jakim systemem operacyjnym
  5. Kontrola demograficzna wyświetlanych reklam – nie tylko decydujesz o strefie czasowej, systemie operacyjnym urządzenia ale również masz możliwość precyzyjnego targetowania pod kątem płci, wieku, miejsca zamieszkania czy wykształcenia. Innymi słowami – pełen serwis! 

 Certyfikowani specjaliści od Bing Ads. 

Kampanie BingAds prowadzimy już od wielu lat na kilku rynkach zagranicznych, w tym w krajach anglojęzycznych ale również w Niemczech, Szwecji czy Norwegii. Stale podnosimy kompetencje i z przyjemnością informujemy, że nasz Junior SEM Specialist, Przemysław Biegacz zdobył właśnie certyfikat Microsoft Advertising! To oficjalne potwierdzenie, że świetnie znamy powyższy system. 

Jeśli jesteś zainteresowany/a kampaniami w Bing Ads, skontaktuj się z nami – bezpłatna i niezobowiązująca analiza pokaże Ci możliwości reklamowe tego systemu.

 

Katarzyna Meus
Były pracownik na stanowisku Marketing Specialist w agencji DevaGroup. Zajmuje się social mediami oraz contentem. Jej grafomańskie oblicze wyszło na jaw już w wieku 10 lat - albo i wcześniej. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje - obecnie palcem po mapie.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry