SEMówka #17 – czyli co warto przeczytać w tym tygodniu

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 04.2016
 

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która w każdy wtorek zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

samowka_17

Google wprowadza unikalny identyfikator zamówienia dla konwersji Adwords, dzięki któremu będziemy mogli uniknąć zduplikowanych konwersji. Dowiedz się jak dodać Order ID do tagu konwersji.
Przekonaj się ,czy popełniasz którychś z ośmiu błędów w kampanii dla klienta e-commerce.
Od 16 maja w niektórych krajach odrzucone zostaną produkty bez numeru GTIN w feedzie produktowym. W Polsce GTIN nie jest obowiązkowy, ale warto go wykorzystać, by podnieść skuteczność kampanii.
CPA, ERS, ROAS albo coś innego. Chcesz zautomatyzować biddowanie w kampanii AdWords? Poznaj zalety i ograniczenia strategii DoubleClick.
Zmiany w wyświetleniu reklam w Google Maps. Reklamy bez rozszerzenia lokalizacji już się nie pojawią w Google Maps.
PPC w 2016 roku według ekspertów. Dla poszukiwaczy SEMowych inspiracji.

Przydało się? Zostaw komentarz lub podeślij linka znajomym z branży.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry