


01
Jak sprawdzić czego szukają użytkownicy w Google i jak często? Jakich narzędzi do analizy słów kluczowych (dla własnej firmy oraz konkurencji) warto używać? Dowiecie się z webinaru naszego CEO:
❯ Czy wiesz jak użytkownicy Google szukają Twoich usług i produktów? – Krzysztof Marzec | Webinar



02
Nawyki konsumenckie związane z wyszukiwaniem i przeglądaniem e-sklepów zmieniły się diametralnie. Sieć wyszukiwania to obecnie pierwszy punkt kontaktowy dla klientów poszukujących inspiracji i pomysłów. Sprawdź, w jaki sposób bardziej wizualne podejście do reklamy pomoże Ci odnieść sukces w sieci.
❯ How 4 advertisers use automation and visual search to keep pace with consumer change



04
Zarządzanie danymi w Data Studio w pigułce znajdziecie w tym artykule:
❯ Data Blending in Google Data Studio – The Definitive Guide 2021



05
Reklama na Facebooku – bez kreatywnego podejścia ani rusz. Z jakich narzędzi warto korzystać, by tworzyć skuteczne kreacje reklamowe? Sprawdźcie sami:



06
Czym jest MUM i jak podejść do nowej technologii zaproponowanej przez Google? Dowiecie się z poniższego artykułu:
❯ Jak algorytm Google Multitask Unified Model (MUM) zmieni wyniki wyszukiwania?