Semówka 24.18 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.18 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.18
– czyli co warto przeczytać

01

Badanie słów kluczowych PPC to istotny element skutecznej reklamy w sieci. Sprawdź najnowszy artykuł Krystiana Kubraka – SEM Specialist w DevaGroup, w którym omawia on kluczowe kroki tego procesu, najlepsze narzędzia oraz różnice między badaniem słów kluczowych SEO i PPC.

02

[Nowość w supporcie Google] Od 8 lipca 2024 r. atrybut identyfikatora opinii będzie wymagany podczas przesyłania pliku danych z opiniami produktów. Opinie bez atrybutu identyfikatora nie zostaną pomyślnie przetworzone.

03

[Nowość w supporcie Google] Google uruchamia w swoim programie reklam automatycznych nowy format reklamowy.

04

[Zmiany w supporcie Google] W związku z nowymi zasadami śledzenia aplikacji (ATT) firmy Apple w iOS 14, Google wprowadza aktualizacje dotyczące raportowania i pomiaru konwersji dla reklam wyświetlanych w tym systemie.

05

Ulepsz swoje kampanie Demand Gen dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. Nowe narzędzia umożliwiają skuteczne testowanie nowych koncepcji kreatywnych, dostosowując treści do preferencji odbiorców i celów kampanii.

06

Google testuje nową funkcję, która ma na celu poprawę anonimowości i bezpieczeństwa danych użytkowników poprzez maskowanie ich rzeczywistych adresów IP.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Entuzjastka wykorzystywania nieszablonowych rozwiązań w Social Mediach. Twórca treści, wróg źle postawionych przecinków. Baczny obserwator, który lubi analizować zachowania konsumentów.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry