01
Badanie słów kluczowych PPC to istotny element skutecznej reklamy w sieci. Sprawdź najnowszy artykuł Krystiana Kubraka – SEM Specialist w DevaGroup, w którym omawia on kluczowe kroki tego procesu, najlepsze narzędzia oraz różnice między badaniem słów kluczowych SEO i PPC.
02
[Nowość w supporcie Google] Od 8 lipca 2024 r. atrybut identyfikatora opinii będzie wymagany podczas przesyłania pliku danych z opiniami produktów. Opinie bez atrybutu identyfikatora nie zostaną pomyślnie przetworzone.
❯ Update to Product Ratings feed specification: Review ID required
03
[Nowość w supporcie Google] Google uruchamia w swoim programie reklam automatycznych nowy format reklamowy.
❯ Boost your revenue potential with the new ad intents format for Auto ads
04
[Zmiany w supporcie Google] W związku z nowymi zasadami śledzenia aplikacji (ATT) firmy Apple w iOS 14, Google wprowadza aktualizacje dotyczące raportowania i pomiaru konwersji dla reklam wyświetlanych w tym systemie.
05
Ulepsz swoje kampanie Demand Gen dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. Nowe narzędzia umożliwiają skuteczne testowanie nowych koncepcji kreatywnych, dostosowując treści do preferencji odbiorców i celów kampanii.
❯ Enhance visual storytelling in Demand Gen with generative AI
06
Google testuje nową funkcję, która ma na celu poprawę anonimowości i bezpieczeństwa danych użytkowników poprzez maskowanie ich rzeczywistych adresów IP.
❯ Google Testing IP Proxies: What This Means & How You May Be Impacted