


01
Funkcja Smart Bidding Exploration, która została zaprezentowana podczas tegorocznego Google Marketing Live, jest już dostępna na wszystkich kontach Google Ads. Funkcja pozwala sztucznej inteligencji testować dodatkowy ruch i szukać nowych możliwości konwersji.
❯ Google Ads rolls out Smart Bidding Exploration for tROAS campaigns



02
OpenAI planuje wprowadzić funkcję, która umożliwi użytkownikom przeglądanie ofert i finalizowanie zakupów bezpośrednio w ChatGPT. To rozwiązanie może zmienić sposób, w jaki robimy zakupy online. Sprawdź szczegóły!
❯ OpenAI planuje zintegrować system finalizacji zakupów bezpośrednio w ChatGPT



03
LinkedIn wycofuje się ze zmiany w algorytmie, która powodowała wyświetlanie starszych postów w aktualnościach. Serwis potwierdził również, że obecnie hasztagi nie mają wpływu na wyświetlanie treści i ich zasięgi. Dowiedz się więcej!
❯ LinkedIn wycofuje się ze zmiany w algorytmie. „To był test”



04
Instagram udostępnia rozbudowaną wersję Creator Marketplace – narzędzia dla firm planujących kampanie z influencerami. Platforma oparta na sztucznej inteligencji umożliwia wyszukiwanie, kontakt z twórcami oraz zarządzanie całym procesem współpracy w jednym miejscu.
❯ Instagram chce ścigać się z TikTokiem. Ma nowe narzędzie dla marketerów



05
Instagram rozszerza możliwość indeksowania publicznych postów w Google na kolejne regiony. Część użytkowników otrzymała już powiadomienia o zmianach. Nie jest to powód do niepokoju. W wielu krajach funkcja ta działa już od kilku lat – teraz po prostu zwiększono jej zasięg.
❯ Instagram Expands Google Access to Public Posts to More Regions



06
Adam Mosseri, CEO Instagrama, potwierdził, że używanie frazy „link w bio” nie wpływa na zasięg postów. Mimo powszechnych spekulacji, Instagram nie ogranicza widoczności treści, które zawierają ten zwrot. Sprawdź oficjalne stanowisko platformy!
❯ Instagram Says That it Doesn’t Restrict the Reach of Posts That Include the Term ‘Link in Bio’