Semówka 25.37 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
11 września 2025
 
Semówka 25.37 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.37
– czyli co warto przeczytać

01

Jak uruchomić kampanię Google Ads i realnie wykorzystać jej potencjał? Zuzanna Kraus, Senior SEM Specialist w DevaGroup, pokazuje krok po kroku, jak zaplanować cele, wybrać typ kampanii i uniknąć błędów, które mogą przepalać budżet. Sprawdź poradnik!

02

LinkedIn rozszerza dane analityczne o dwa nowe wskaźniki. Będziemy mogli teraz analizować, ile osób zapisało nasz post oraz jak często był udostępniany w prywatnych wiadomościach. To nowe spojrzenie na zaangażowanie, które pomoże lepiej ocenić skuteczność treści i dopracować strategię.

03

Google ogłosił wprowadzenie kilku nowych narzędzi reklamowych. Nowości obejmują m.in. testy reklam w AI Overviews, rozwinięte funkcje w kampaniach AI Max i Performance Max, generatory obrazów i wideo w “Asset Studio” oraz interaktywne formaty na YouTube. Dowiedz się więcej!

04

Jak będzie wyglądała reklama w 2030 roku? Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę kreatywną i rynek pracy, ale masowe zmiany w zachowaniach konsumentów potrwają znacznie dłużej. Sprawdź wnioski z najnowszego raportu prognostycznego WPP Media!

05

Threads już oficjalnie wprowadził możliwość publikowania dłuższych treści – teraz jeden post może mieć nawet 10 tys. znaków. To odpowiedź na potrzeby użytkowników. Dzięki temu na platformie można teraz opublikować np. fragment książki lub artykułu i skuteczniej promować swoją twórczość.

06

Dowiedz się, jak tworzyć efektywne kreacje reklamowe na Meta, TikTok i Pinterest, unikając kopiowania treści. Poznaj podejście cross-platform, które zwiększa efektywność kampanii, optymalizuje budżet i pozwala wyróżnić się w sieci.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz Zarządzanie mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry