


01
Jak uruchomić kampanię Google Ads i realnie wykorzystać jej potencjał? Zuzanna Kraus, Senior SEM Specialist w DevaGroup, pokazuje krok po kroku, jak zaplanować cele, wybrać typ kampanii i uniknąć błędów, które mogą przepalać budżet. Sprawdź poradnik!
❯ Jak wystartować z kampanią Google Ads? Poradnik krok po kroku



02
LinkedIn rozszerza dane analityczne o dwa nowe wskaźniki. Będziemy mogli teraz analizować, ile osób zapisało nasz post oraz jak często był udostępniany w prywatnych wiadomościach. To nowe spojrzenie na zaangażowanie, które pomoże lepiej ocenić skuteczność treści i dopracować strategię.



03
Google ogłosił wprowadzenie kilku nowych narzędzi reklamowych. Nowości obejmują m.in. testy reklam w AI Overviews, rozwinięte funkcje w kampaniach AI Max i Performance Max, generatory obrazów i wideo w “Asset Studio” oraz interaktywne formaty na YouTube. Dowiedz się więcej!



04
Jak będzie wyglądała reklama w 2030 roku? Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę kreatywną i rynek pracy, ale masowe zmiany w zachowaniach konsumentów potrwają znacznie dłużej. Sprawdź wnioski z najnowszego raportu prognostycznego WPP Media!
❯ WPP Media publikuje raport prognostyczny “Advertising in 2030”



05
Threads już oficjalnie wprowadził możliwość publikowania dłuższych treści – teraz jeden post może mieć nawet 10 tys. znaków. To odpowiedź na potrzeby użytkowników. Dzięki temu na platformie można teraz opublikować np. fragment książki lub artykułu i skuteczniej promować swoją twórczość.



06
Dowiedz się, jak tworzyć efektywne kreacje reklamowe na Meta, TikTok i Pinterest, unikając kopiowania treści. Poznaj podejście cross-platform, które zwiększa efektywność kampanii, optymalizuje budżet i pozwala wyróżnić się w sieci.
❯ Cross-platform, not copy-paste: Smarter Meta, TikTok, and Pinterest ad creative