SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Dla wszystkich tych, którzy chcą być na bieżąco przygotowaliśmy zestawienie artykułów, publikacji i newsów z minionego tygodnia. I tym razem Google poinformowało o zmianach w algorytmie, a blogerzy podzielili się wiedzą, którą warto wykorzystać. Zapraszamy także na naszego Linkbloga, gdzie będziemy codziennie pisać o nowościach w branży.

 

 

 

 

Rzecz o negatywnym SEO. Jeden z najaktywniejszych blogerów w naszej branży, Sebastian Miśniakiewicz, opublikował informacje, które pokazują jak uchronić się przed linkami z systemów wymiany linków i giełd linków.

O dodatkowym korzyściach wynikających z posiadania Authorship napisano ostatnio na Search Engine Land. Osoba, która po wejściu na stronę z naszym artykułem, wróci na stronę wyszukiwarki ujrzy odnośniki do innych artykułów naszego autorstwa. Obszerny artykuł na ten temat znajdziemy także tutaj.

O zmianach w reklamie , nowych metodach kierowania reklam i wykorzystaniu danych personalnych od detalistów na Facebooku przeczytamy na blogu Sprawny Marketing.

Jak zawsze świetny artykuł od Mariusza Gąsiewskiego. Tym razem przeczytamy o AdWords Express, które jest dostępne w naszym kraju. Jak obsługiwać to narzędzie? Czy jest dobrym rozwiązaniem dla małych firm?

Artykuł ukazał się w sierpniu, ale warto o nim wspomnieć, ponieważ przedstawia kilkadziesiąt pomysłów jak stuningować swój profil na Google+.

Skuteczna promocja produktu w wyszukiwarce grafiki za pomocą dobrze wypozycjonowanych grafik. Wystarczy kilka trików i gotowe.

Alerty w Google Analytics, które pozwolą nam oszczędzić czas i ułatwią pracę.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991