AdUpdate #22 – nowości z Google

Marcin Matras
Marcin Matras
Archiwum 10.2017

AdUpdate #22


- nowości z Google

 

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

01

Aby zwiększyć szybkość ładowania się stron po kliknięciu w reklamę, Google wprowadza nowy rodzaj trackowania równoległego. Przeczytaj na czym to polega i  jak wpłynie na szybkość ładowania się Twojej strony.

02

Najlepsze reklamy to reklamy dopasowane do kontekstu przeglądanych treści. Poznaj swoich odbiorców, dowiedz się co to za treści i dostarczaj wysoko-jakościowy ruch na stronę swojego sklepu – sprawdź jak to zrobić!

03

Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania co do Twojej marki, reklam i strony, zwłaszcza gdy korzystają ze swoich smartfonów. Negatywne doświadczenia mogą znacząco obniżyć szansę na przyszłe konwersje w przypadku danego użytkownika. Sprawdź co musisz zrobić, żeby każdy kontakt z użytkownikiem budował Twoją markę i podnosił szansę na konwersję.

04

Podsumowanie wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o śledzeniu ruchu na stronie i mierzeniu konwersji oraz najistotniejsze zmiany w tym temacie. Sprawdź czy jesteś na bieżąco!

05

Twoje sklepy stacjonarne świecą pustkami, a Ty nie wiesz jak ściągnąć klientów. Sprawdź jak to zrobić przy pomocy AdWords. Teraz, również reklamami na YouTube!

Marcin Matras
SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991