AdUpdate #24 – nowości z Google

Marcin Matras
Marcin Matras
Archiwum 12.2017

AdUpdate #24


- nowości z Google

 

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

01

Jeżeli nurtuje Cię jakaś kwestia związana z Uniwersalną kampanią promującą aplikacje to koniecznie dołącz do jutrzejszego (05.12) webinara na żywo. Prezentować będą Lee Jones (Google) i Katie Madding (Adjust). Żadne z pytanie nie powinno zostać bez odpowiedzi!

02

Wkroczyliśmy w najgorętszy okres roku. Masz ostatnią szansę, żeby coś poprawić. Sprawdź jak „powiększyć” swoje reklamy i zapewnić potencjalnemu klientowi potrzebne informacje, jeszcze przed wejściem na Twoją stronę!

03

Sprawdź, co jeszcze możesz poprawić w swoich doprowadzonych niemal do perfekcji kampaniach, gdzie znaleźć te opcje i dlaczego warto korzystać z nowego interfejsu AdWords!

04

Produkt Google, który niestety jeszcze nie jest dostępny w Polsce, ale już dziś warto mu się przyjrzeć. Google, czekamy z niecierpliwością!

05

Prowadzisz kampanie poza granicami Polski? Świąteczny szał ogarnął już cały świat, ale pamiętaj, że lokalne uwarunkowania kulturowe mogą „przesunąć” czas, w którym wręczamy sobie prezenty! Uwaga, we wpisie nie tylko o Bożym Narodzeniu, ale również o innych „prezentowych” świętach. Sprawdź na przyszłość i nie spudłuj ze swoimi kampaniami!

Marcin Matras
SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (10 głosów, średnia: 4,70 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991