Audyt konta Google Ads – darmowy e-book

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
Archiwum 04.2024
 
Audyt konta Google Ads – darmowy e-book

Audyt konta Google Ads
- darmowy e-book

Dla wielu firm Google Ads to główne źródło ruchu i sprzedaży. Aby prowadzone  działania były efektywne, konieczne jest stałe kontrolowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii. Niedopatrzenie i pominięcie niektórych wytycznych oraz ustawień konta Google Ads może mieć długofalowe konsekwencje. A niestety zdarza się to nawet najbardziej doświadczonym specjalistom. Jak uniknąć takich sytuacji?

Najlepszym sposobem jest bieżące kontrolowanie swoich działań w systemie Google. Doskonale sprawdzi się do tego darmowa checklista, którą przygotowali nasi specjaliści!

Co znajdziesz w e-booku?

E-book “Audyt konta Google Ads” to interaktywna checklista zawierająca ponad 200 punktów, które sprawią, że każda kampania w Google Ads nabierze rozpędu. W tej bezpłatnej publikacji znajdziesz także komentarze i wskazówki ekspertów DevaGroup, które dodają wartości praktycznej do każdego punktu audytu.

E-book składa się z 15 rozdziałów, a umieszczone w nim wskazówki zostały pogrupowane na 11 kategorii:

  1. Informacje ogólne – znajdziesz tutaj kluczowe informacje dotyczące ogólnej struktury konta w Google Ads.
  2. Reklamy w sieci wyszukiwania – odkryjesz najlepsze praktyki tworzenia efektywnych reklam i zwrócisz uwagę na elementy, które wpływają na ich skuteczność.
  3. Słowa kluczowe – dowiesz się, jak dokładnie dostosować słowa kluczowe, aby osiągnąć precyzyjne i skutecznie docieranie do Twojej grupy docelowe.
  4. Ustalanie stawek i budżetów – zoptymalizujesz swoje wydatki reklamowe, dostosowując stawki i budżety do celów kampanii.
  5. Strony docelowe – skoncentrujesz się na kluczowych aspektach optymalizacji stron docelowych, aby zwiększyć konwersję i retencję odwiedzających.
  6. Analityka – odkryjesz jak skutecznie korzystać z narzędzi analitycznych w celu monitorowania i analizy wyników kampanii.
  7. Performance Max – zdobędziesz wiedzę na temat strategii Performance Max, aby efektywnie dotrzeć do swojej grupy docelowej na wielu platformach Google.
  8. Kampanie produktowe – dowiesz się, jak zoptymalizować kampanie produktowe, aby zmaksymalizować widoczność i sprzedaż Twoich produktów.
  9. Sieć reklamowa i remarketing – dowiesz się, jak wykorzystać pełen potencjał sieci reklamowej i skutecznych strategii remarketingu, aby utrzymać uwagę swojej publiczności.
  10. Demand Gen – zastosujesz strategię generowania popytu, aby zwiększyć świadomość marki i angażować potencjalnych klientów.
  11. Wideo – dostosujesz swoje podejście do kampanii wideo, aby skutecznie przyciągnąć uwagę i budować zaangażowanie.

Last but not least – nasza checklista jest interaktywna. Oznacza to, że nie tylko otrzymujesz od nas wiedzę teoretyczną w postaci kilkuset wskazówek i komentarzy ekspertów, ale przede wszystkim masz możliwość korzystania z tego e-booka w sposób praktyczny. Punkt po punkcie możesz odznaczać sobie wytyczne zawarte w checkliście i na bieżąco kontrolować, które elementy zostały już przez Ciebie zrealizowane, a nad którymi jeszcze musisz się pochylić.

Dla kogo jest ta checklista?

Jeżeli myślisz, że e-book ten skierowany jest tylko do specjalistów SEM albo – wręcz odwrotnie – tylko do osób początkujących, to nic bardziej mylnego. Publikacja została stworzona tak, aby każdy, kto prowadzi działania w systemie Google mógł z niej skorzystać, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia.

Jeżeli jesteś osobą, która dopiero zaczyna swoją przygodę z Google Ads i nie masz dogłębnej wiedzy technicznej w tym obszarze, to wskazówki zawarte w tym e-booku pozwolą Ci krok po kroku sprawdzić i zoptymalizować prowadzone przez Ciebie kampanie. Z kolei jeżeli jesteś doświadczonym specjalistą, mogą one posłużyć Ci jako checklista do weryfikacji kompleksowej optymalizacji, aby upewnić się, że żaden istotny szczegół nie został pominięty.

Jak otrzymać e-booka?

Jak już wspomnieliśmy, e-book jest całkowicie darmowy. Aby go otrzymać, wystarczy zapisać się do naszego newslettera – obiecujemy, że nie spamujemy!

Sekcja blog CTA Sekcja blog CTA

Zapisz się do newslettera

i odbierz e-book: Audyt konta Google Ads!

A jeżeli nie chcesz dołączać do grona subskrybentów naszego newslettera, możesz nabyć e-booka za 199 zł netto, kontaktując się bezpośrednio z nami: kontakt@devagroup.pl.

Podsumowanie

Nasz bezpłatny e-book “Audyt konta Google Ads” to kompleksowa, interaktywna checklista z ponad 200 poradami dotyczącymi optymalizacji kampanii w Google Ads. Znajdziesz w nim konkretne wskazówki dla każdego poziomu doświadczenia i wiedzy. Jego interaktywna forma pozwoli Ci krok po kroku zoptymalizować swoje kampanie i śledzić ich kluczowe wytyczne.

Jeśli chcesz otrzymać darmowy e-book “Audyt konta Google Ads” i zoptymalizować swoje kampanie, zapisz się do naszego newslettera!

 

 

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry