Dla wielu firm Google Ads to główne źródło ruchu i sprzedaży. Aby prowadzone działania były efektywne, konieczne jest stałe kontrolowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii. Niedopatrzenie i pominięcie niektórych wytycznych oraz ustawień konta Google Ads może mieć długofalowe konsekwencje. A niestety zdarza się to nawet najbardziej doświadczonym specjalistom. Jak uniknąć takich sytuacji?
Najlepszym sposobem jest bieżące kontrolowanie swoich działań w systemie Google. Doskonale sprawdzi się do tego darmowa checklista, którą przygotowali nasi specjaliści!
Co znajdziesz w e-booku?
E-book “Audyt konta Google Ads” to interaktywna checklista zawierająca ponad 200 punktów, które sprawią, że każda kampania w Google Ads nabierze rozpędu. W tej bezpłatnej publikacji znajdziesz także komentarze i wskazówki ekspertów DevaGroup, które dodają wartości praktycznej do każdego punktu audytu.
E-book składa się z 15 rozdziałów, a umieszczone w nim wskazówki zostały pogrupowane na 11 kategorii:
- Informacje ogólne – znajdziesz tutaj kluczowe informacje dotyczące ogólnej struktury konta w Google Ads.
- Reklamy w sieci wyszukiwania – odkryjesz najlepsze praktyki tworzenia efektywnych reklam i zwrócisz uwagę na elementy, które wpływają na ich skuteczność.
- Słowa kluczowe – dowiesz się, jak dokładnie dostosować słowa kluczowe, aby osiągnąć precyzyjne i skutecznie docieranie do Twojej grupy docelowe.
- Ustalanie stawek i budżetów – zoptymalizujesz swoje wydatki reklamowe, dostosowując stawki i budżety do celów kampanii.
- Strony docelowe – skoncentrujesz się na kluczowych aspektach optymalizacji stron docelowych, aby zwiększyć konwersję i retencję odwiedzających.
- Analityka – odkryjesz jak skutecznie korzystać z narzędzi analitycznych w celu monitorowania i analizy wyników kampanii.
- Performance Max – zdobędziesz wiedzę na temat strategii Performance Max, aby efektywnie dotrzeć do swojej grupy docelowej na wielu platformach Google.
- Kampanie produktowe – dowiesz się, jak zoptymalizować kampanie produktowe, aby zmaksymalizować widoczność i sprzedaż Twoich produktów.
- Sieć reklamowa i remarketing – dowiesz się, jak wykorzystać pełen potencjał sieci reklamowej i skutecznych strategii remarketingu, aby utrzymać uwagę swojej publiczności.
- Demand Gen – zastosujesz strategię generowania popytu, aby zwiększyć świadomość marki i angażować potencjalnych klientów.
- Wideo – dostosujesz swoje podejście do kampanii wideo, aby skutecznie przyciągnąć uwagę i budować zaangażowanie.
Last but not least – nasza checklista jest interaktywna. Oznacza to, że nie tylko otrzymujesz od nas wiedzę teoretyczną w postaci kilkuset wskazówek i komentarzy ekspertów, ale przede wszystkim masz możliwość korzystania z tego e-booka w sposób praktyczny. Punkt po punkcie możesz odznaczać sobie wytyczne zawarte w checkliście i na bieżąco kontrolować, które elementy zostały już przez Ciebie zrealizowane, a nad którymi jeszcze musisz się pochylić.
Dla kogo jest ta checklista?
Jeżeli myślisz, że e-book ten skierowany jest tylko do specjalistów SEM albo – wręcz odwrotnie – tylko do osób początkujących, to nic bardziej mylnego. Publikacja została stworzona tak, aby każdy, kto prowadzi działania w systemie Google mógł z niej skorzystać, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia.
Jeżeli jesteś osobą, która dopiero zaczyna swoją przygodę z Google Ads i nie masz dogłębnej wiedzy technicznej w tym obszarze, to wskazówki zawarte w tym e-booku pozwolą Ci krok po kroku sprawdzić i zoptymalizować prowadzone przez Ciebie kampanie. Z kolei jeżeli jesteś doświadczonym specjalistą, mogą one posłużyć Ci jako checklista do weryfikacji kompleksowej optymalizacji, aby upewnić się, że żaden istotny szczegół nie został pominięty.
Jak otrzymać e-booka?
Jak już wspomnieliśmy, e-book jest całkowicie darmowy. Aby go otrzymać, wystarczy zapisać się do naszego newslettera – obiecujemy, że nie spamujemy!
Zapisz się do newslettera
i odbierz e-book: Audyt konta Google Ads!
A jeżeli nie chcesz dołączać do grona subskrybentów naszego newslettera, możesz nabyć e-booka za 199 zł netto, kontaktując się bezpośrednio z nami: kontakt@devagroup.pl.
Podsumowanie
Nasz bezpłatny e-book “Audyt konta Google Ads” to kompleksowa, interaktywna checklista z ponad 200 poradami dotyczącymi optymalizacji kampanii w Google Ads. Znajdziesz w nim konkretne wskazówki dla każdego poziomu doświadczenia i wiedzy. Jego interaktywna forma pozwoli Ci krok po kroku zoptymalizować swoje kampanie i śledzić ich kluczowe wytyczne.
Jeśli chcesz otrzymać darmowy e-book “Audyt konta Google Ads” i zoptymalizować swoje kampanie, zapisz się do naszego newslettera!