Zachęcamy do sprawdzenia wiedzy z zakresu Reklam w sieci wyszukiwania czyli zagadnień, które mogą pojawić się w zaawansowanej części egzaminu AdWords.
W który miejscu właściciel sklepu internetowego powinien zainstalować kod śledzenia konwersji AdWords?
a) na stronie docelowej reklamy
b) na stronie głównej
c) na stronie potwierdzenia po zakupie
d) na stronie z informacją kontaktową
Co należy zrobić, aby podnieść współczynnik klikalności (CTR) w grupie reklamowej?
a) dokonać zmian strony docelowej
b) zmienić dopasowanie słowa kluczowego, aby reklama nie wyświetlała się w nietrafnych wynikach wyszukiwania
b) zmienić tekst reklamy, dodając słowo kluczowe do tekstu
c) zmienić stronę docelową danego tekstu reklamowego
Jak reklamodawca może sprawdzić, czy słowa kluczowe w jego kampanii przynoszą największy dochód?
a) Poprzez odszukanie słów o najwyższych współczynnikach klikalności
b) Poprzez zestawienie kosztów za kliknięcie w dane słowo z konwersjami danych słów
c) Poprzez odszukanie słów, które generują najniższe koszty za kliknięcia w danym miesiącu
d) Poprzez zestawienie liczby kliknięć danego słowa kluczowego z wynikiem konwersji danego słowa kluczowego
Konwersja (1/kliknięcie) jest liczona, kiedy:
a) użytkownik wielokrotnie kliknął w reklamę
b) kiedy użytkownik dokona konwersji kilka razy
c) w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę użytkownik odwiedzi witrynę
d) w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę AdWords dochodzi do konwersji