Egzamin AdWords – część 9

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 07.2013

Zachęcamy do sprawdzenia wiedzy z zakresu Reklam w sieci wyszukiwania czyli zagadnień, które mogą pojawić się w zaawansowanej części egzaminu AdWords.

1

W który miejscu właściciel sklepu internetowego powinien zainstalować kod śledzenia konwersji AdWords?

a) na stronie docelowej reklamy
b) na stronie głównej
c) na stronie potwierdzenia po zakupie
d) na stronie z informacją kontaktową
odpowiedz

 

2

Co należy zrobić, aby podnieść współczynnik klikalności (CTR) w grupie reklamowej?

a) dokonać zmian strony docelowej
b) zmienić dopasowanie słowa kluczowego, aby reklama nie wyświetlała się w nietrafnych wynikach wyszukiwania
b) zmienić tekst reklamy, dodając słowo kluczowe do tekstu
c) zmienić stronę docelową danego tekstu reklamowego

odpowiedz

 

3

Jak reklamodawca może sprawdzić, czy słowa kluczowe w jego kampanii przynoszą największy dochód?

a) Poprzez odszukanie słów o najwyższych współczynnikach klikalności
b) Poprzez zestawienie kosztów za kliknięcie w dane słowo z konwersjami danych słów
c) Poprzez odszukanie słów, które generują najniższe koszty za kliknięcia w danym miesiącu
d) Poprzez zestawienie liczby kliknięć danego słowa kluczowego z wynikiem konwersji danego słowa kluczowego

odpowiedz

 

 

 

4

Konwersja (1/kliknięcie) jest liczona, kiedy:
a) użytkownik wielokrotnie kliknął w reklamę
b) kiedy użytkownik dokona konwersji kilka razy
c) w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę użytkownik odwiedzi witrynę
d) w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę AdWords dochodzi do konwersji

odpowiedz

 

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.
Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991