WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą edycję konferencji SEO & Content Camp

Anna Skowron
Anna Skowron
27 kwietnia 2022
 

WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą


edycję konferencji SEO & Content Camp

SEO & Content Camp to 3 dni branżowej imprezy na najwyższym poziomie, 14 doświadczonych praktyków SEO i content marketingu, twarde dane i najciekawsze case studies ekspertów branży. Na scenie wystąpią m.in. Łukasz Żelezny z SEO.London, Damian Sałkowski, CEO Senuto, Milena Majchrzak, współtwórczyni SEMSTORM, nasz CEO Krzysztof Marzec, a także Robert Niechciał, Partner w Vestigio. Wydarzenie organizowane przez międzynarodową platformę dystrybucji treści WhitePress® odbędzie się 5-7 maja w malowniczym resorcie w Szczyrku. Jakie tematy prelekcji pojawią się w agendzie konferencji? Szczegóły harmonogramu znajdziecie poniżej.

Dla kogo jest SEO & Content Camp?

Branża marketingowa jest spragniona spotkań, szczególnie tych w formie stacjonarnej. Dlatego tuż po majówce rozpocznie się luksusowy weekend branżowy u stóp Beskidów. Każdego roku liczba uczestników eventów pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego poszerzania i aktualizowania wiedzy i praktyk, które w tym sektorze wyjątkowo szybko ulegają dezaktualizacji.

– Stąd narodził się pomysł, żeby kalendarz specjalistów SEO i content marketingu wzbogacić o konferencję, która położy nacisk przede wszystkim na dwa aspekty – wysoki poziom merytoryczny prelekcji poparty doświadczeniem występujących oraz odpowiednie miejsce do branżowego networkingu, który w naszym odczuciu jest kluczowy dla tego typu wydarzeń. SEO & Content Camp, organizowany przez nas w Szczyrku 5-7 maja jest właśnie takim wydarzeniem. Dzięki tej konferencji będziemy mogli stworzyć przestrzeń do dzielenia się doświadczeniem i praktyczną wiedzą – mówi Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress®.

Dla wszystkich, którzy chcą wziąć udział w tej wyjątkowej konferencji, a jeszcze nie kupili biletów mamy specjalny kod zniżkowy 5%: SEO&CONTENT05

Wydarzenie SEO & Content Camp skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących na co dzień w branży marketingu: dyrektorów i kierowników, właścicieli agencji marketingowych i SEO, osób odpowiedzialnych za projekty content marketingowe, ale też do wszystkich osób zainteresowanych taką wiedzą. Wiodący eksperci i praktycy SEO oraz content marketingu, którzy pojawią się na 3-dniowej konferencji zapewnią wysoki poziom merytoryczny wydarzenia. Kto pojawi się na scenie?

SEO & Content Camp – rozmówcy i tematy

Dzień pierwszy konferencji otworzy wykład Katarzyny Jankowskiej i Adriana Hinca o racjonalnych (i nie tylko) obiekcjach i argumentach klientów agencji interaktywnych. O 18.00 rozpocznie się z kolei panel dyskusyjny w wyselekcjonowanym gronie, a potem kameralne after party.

Drugiego dnia wydarzenia wystąpią czołowi specjaliści branży, m.in. Damian Sałkowski z Senuto – Za pomocą praktycznych przykładów powiem, jak radzić sobie z danymi niezbędnymi do realizacji strategii SEO bez umiejętności programowania. Pokażę narzędzia, techniki i przykłady z mojej codziennej pracy – komentuje.

Również drugiego dnia w godzinach popołudniowych będzie okazja, by posłuchać CEO DevaGroup Krzysztofa Marca. Pomysłodawca semKRK i autor wielu branżowych książek przedstawi prelekcję na temat „Jak za pomocą Google ulepszyć swój audyt strony?”.

Następnie na scenie pojawi się Robert Niechciał, który przybliży temat intitial rankingu i rerankingu, a Paweł Gontarek opowie o tym, jak przygotować treści oraz realizować link building, aby uzyskać kilka wyników w SERP-ach i zagwarantować ruch organiczny do tworzonych treści. Podczas drugiego dnia SEO & Content Camp ze swoją prelekcją „SEO i marketing treści poza utartymi schematami” wystąpi także Łukasz Żelezny, który pokaże, jak skalować działania za pomocą sztucznej inteligencji. Ten temat będzie kontynuowała z kolei Milena Majchrzak, odpowiadając na pytanie – jak wykorzystać AI do wspierania działań contentowych.

Tworząc harmonogram konferencji, staraliśmy się umieścić najbardziej aktualne zagadnienia, które nurtują branże. Opowiedzą o nich w praktyczny sposób najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie w Polsce. Zestawienie tematów jest bardzo obszerne, dlatego warto zajrzeć na stronę i zapoznać się z każdym dniem konferencji osobno – na pewno każdy znajdzie dla siebie coś interesującego – dodaje Patrycja Górecka-Butora, WhitePress®.

Sekcja tło

SEO & Content Camp w pigułce

Brighton SEO na horyzoncie

W kwietniu WhitePress® obecny był jako Partner Premium na największej na świecie konferencji SEO, czyli brightonSEO – która zgromadziła 4000 uczestników z ponad 50 krajów, a 6000 osób skorzystało z dostępu do transmisji online.

Regularnie i od wielu lat uczestniczymy w branżowych konferencjach organizowanych w całej Polsce. Dzielimy się wiedzą z najlepszymi specjalistami, szukamy nowych możliwości i partnerstw. W poszukiwaniu inspiracji wychodzimy jeszcze dalej, dlatego w tym roku staliśmy się Partnerem Premium największej na świecie i najważniejszej konferencji – brightonSEO, organizowanej w kwietniu w Wielkiej Brytanii w Brighton. To idealne miejsce dla branżowego networkingu, które skupi w jednej lokalizacji kilka tysięcy specjalistów z całego świata. To będzie dobra okazja, żeby jeszcze przed organizowanym przez nas wydarzeniem SEO & Content Camp podpatrzeć najlepsze praktyki, kierunki i trendy w branży – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.

Dostępne pakiety i sprawdzenie harmonogramu

WhitePress® przygotował do wyboru kilka wariantów uczestnictwa w konferencji SEO & Content Camp. Pakiet Edu zapewnia udział w 12 prelekcjach, networking oraz paczkę giftów. Standard to pakiet poszerzony o obiad w Hotelu Meta, udział w after party i dostęp do bufetu oraz open baru. Wersja Extra zawiera nocleg w hotelu, dostęp do strefy SPA & Welness oraz udział w sobotnim wykładzie, a opcja VIP to wiele dodatkowych atrakcji, takich jak jazda na quadach, before party i integracja.

Pełny harmonogram i dostępne pakiety znajdują się na stronie organizatora: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp

Partnerzy i sponsorzy wydarzenia

Sponsor główny: SURFER, Sponsorzy: Contadu, Senuto, SEMSTORM, brief4U, Patroni medialni: Poradnik przedsiębiorcy, Jakub Sawa Profesjonalista w SEO/SEM oraz bloger i specjalista SEO, Szymon Słowik.

Anna Skowron
Social Media & Content Specialist. W marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Wyznaje zasadę „research is king!”, a słowo pisane to jej ulubione narzędzie pracy. Jak książka to kryminał, a jak wakacje to tylko nad morzem.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991