Semówka 21.16 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 04.2021
 

Semówka 21.16


– czyli co warto przeczytać

01

Przekaz w Google trafia do idealnego odbiorcy w idealnym momencie, dlatego musimy zadbać o jego treść – ale jak zrobić to skutecznie w kontekście employer brandingu? Odpowiedź znajdziecie w artykule naszego CEO Krzysztofa Marca:

02

PWC przygotowało świetny raport o wpływie pandemii na postawy i zachowania Polaków w sześciu obszarach: zachowań zakupowych, rozrywki, pracy, usług transportowych, zdrowia i samopoczucia, technologii oraz ekologii i zrównoważonego rozwoju.

03

A jak już jesteśmy przy raportach – działacie w branży e-commerce? Sprawdźcie, w jaki sposób PR może pomóc w rozwoju Twojego biznesu! Zapraszamy do pobrania darmowego e-booka przygotowanego przez agencję PR Calling:

04

Co trendy wyszukiwania mogą powiedzieć nam o nawykach konsumenckich? Jak wykorzystać to w strategii marketingowej firmy? Odpowiedzi dostarcza artykuł:

05

Firmy powinny zapewniać konsumentom informacje, których potrzebują, tak aby konsumenci podejmowali właściwe decyzje zakupowe. Jak odpowiedzieć na wymagania “nowej rzeczywistości? Wykorzystując automatyzację i wiedzę o nowych trendach.

06

Facebook ma zamiar wprowadzić nowe rozwiązania dla kont biznesowych. Sprawdźcie, co nowego nas czeka:

Ewelina Ibek
Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Kibicuje Arsenalowi, więc nerwy to ma ze stali.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991