01
Anita, nasza SEM Specialist wprowadzi Was w świat marketingu w wyszukiwarkach internetowych w artykule:
02
Jak podejmować decyzje marketingowe i biznesowe w oparciu o sprawdzone i rzetelne dane? Odpowiedzi na to pytanie udzielają Alicja i Marek z naszego działu SEO:
❯ Google Trends i inne narzędzia do wyszukiwania trendów – jak z nich korzystać?
03
Poznajcie Creative Ads Studio – nowe narzędzie, które ma ułatwiać tworzenie kreacji do kampanii displayowych, video i audio:
04
Co działa w przypadku reklam na YouTube? Sprawdźcie sami, dlaczego warto eksperymentować i testować nowe rozwiązania!
05
Zostajemy w temacie video – o tym, jak pandemia zmieniła podejście ludzi do tego medium i co możemy ugrać marketingowo bazując na trendach, które zostały z nami na dłużej, przeczytacie w artykule:
❯ What the YouTube Culture and Trends Report reveals about the future of video
06
Działania marketingowe na YouTube to domena dużych graczy? Sprawdźcie sami jak skutecznie ten kanał mogą wykorzystywać mniejsze biznesy:
❯ Small businesses are using YouTube to recover. Here are 3 ways they’re doing it successfully