SEMówka #22- czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 05.2016

duzy_szablon semowka 22

W minionym tygodniu serwisy i blogi branżowe zostały zdominowane przez artykuły o nowych rozwiązaniach w AdWords, które Google ujawniło na tegorocznym Performance Summit.

Na językach wszystkich były takie nowe funkcje jak dostosowania stawek dla różnych typów urządzeń, rozbudowane reklamy tekstowe czy nowe reklamy w Google Maps. W naszej SEMówce znajdziecie listę najlepszych artykułów o tej tematyce i nie tylko!

Rozsiądź się wygodnie w fotelu z ulubionym napojem w ręku i zobacz Google Ads & Analytics Innovations Keynote.
Po długim weekendzie nie masz czasu, aby obejrzeć wideo z Performance Summit? Zajrzyj na bloga PPC Hero, który prezentuje sześć nowych funkcji i update’ów.
Nowy interface AdWords pod lupą. Dużo zdjęć panelu, które nie były prezentowane podczas Performance Summit.
Kolejny artykuł z bloga Wordstream. Mnóstwo ciekawych informacji o nowych Expanded Text Ads.
Search Engine Marketing podsumowuje raport na temat reklam wideo. Kilka prostych wskazówek jak tworzyć wideo, które spodoba się odbiorcom.
Trochę z innej beczki. Zamiast czytać w myślach swoich klientów, sięgnij po heatmapy i przekonaj się, co lubią na twojej stronie.

Przydało się? Zostaw kometarz, udostępnij na Facebooku lub podziel się linkiem ze znajomymi!

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991