01
Coraz więcej osób korzysta z technologii Voice Search, takich jak Siri, Alexa czy Asystent Google. Czy będzie to przyszłość SEO? Przeczytaj artykuł Aleksandry Podżorskiej – naszej SEO Specialist i sprawdź, czy w 2025 roku warto postawić na optymalizację treści pod wyszukiwanie głosowe.
❯ Voice Search – czy wyszukiwanie głosowe jest przyszłością wyszukiwarek internetowych?
02
YouTube testuje nową funkcję, która automatycznie wycina najciekawsze fragmenty dłuższych filmów i publikuje je jako krótkie materiały typu Shorts. Dzięki temu twórcy będą mogli zwiększyć zaangażowanie widzów i przyciągnąć ich uwagę.
❯ YouTube Looks To Simplify Shorts Creation From Longer Clips
03
TikTok opublikował coroczny raport „What’s next”, w którym ujawnia kluczowe trendy w social media marketingu na 2025 rok. Sprawdź 10 najważniejszych wniosków, które warto uwzględnić w swojej strategii marketingowej.
04
Nowe regulacje, rozwój AI oraz rosnące znaczenie e-commerce. Sprawdź najnowszy raport IAB Polska i dowiedz się, jakie wyzwania i trendy czekają branżę digitalową w 2025 roku.
❯ Co przyniesie 2025 rok w digitalu? Trendy i wyzwania według IAB Polska
05
Meta testuje konta użytkowników generowane przez AI na Facebooku i Instagramie. Będą one publikować treści, które mają na celu przyciągnięcie uwagi młodszych użytkowników, szczególnie z pokolenia Z.
❯ Meta stworzyła miliony kont użytkowników wygenerowanych przez AI na Facebooku i Instagramie
06
Dowiedz się, jak tworzyć wartościowy content w 2025 roku. Poznaj kluczowe trendy, które ułatwią Ci tworzenie treści, pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągną uwagę Twoich odbiorców.