Semówka 25.23 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
5 czerwca 2025
 
Semówka 25.23 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.23
– czyli co warto przeczytać

01

Google stawia na automatyzację i GenAI w kampaniach reklamowych. Podczas tegorocznego GML zaprezentowano nowości w Performance Max, AI Overviews i YouTube Shopping. Zobacz, jak te zmiany wpłyną na strategie reklamowe.

02

TikTok rośnie w siłę – w Polsce przyciąga miliony aktywnych użytkowników i zyskuje na znaczeniu w strategiach marek. Zobacz, które branże dominują i jak zmienia się sposób korzystania z platformy.

03

Meta zmienia sposób zliczania wyświetleń strony docelowej w formacie kolekcja – od czerwca 2025 otwarcie materiału błyskawicznego nie będzie już traktowane jako przejście na stronę docelową.

04

Nowe przepisy zmieniają zasady gry. Reklamodawcy muszą dostosować się do zaostrzonych regulacji dotyczących danych, etyki i AI. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, by uniknąć ryzyka prawnego i reputacyjnego.

05

Meta przyspiesza rozwój AI i dąży do pełnej automatyzacji kampanii reklamowych. Nadchodzące zmiany mogą zrewolucjonizować współpracę z agencjami i rolę marketerów.

06

Responsywność, szybkość i zgodność z AI-first indexing to dziś absolutne minimum. Dowiedz się, jakich zmian potrzebuje Twoja strona, by sprostać oczekiwaniom użytkowników i algorytmów w 2025 roku.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Ukończyła studia I stopnia na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry