


01
Nawet niewielkie błędy techniczne mogą obniżyć skuteczność działań SEO i kosztować firmę utratę widoczności. Kornel Kasprzyk, SEO Specialist w DevaGroup, omawia 10 najczęstszych pułapek oraz radzi, jak skutecznie je eliminować. Przeczytaj już teraz!
❯ 10 błędów w optymalizacji SEO, które mogą sporo kosztować Twoją firmę



02
Link building w 2025 roku to nie gra na ilość, lecz sztuka budowania autorytetu i wartościowego kontekstu. Magdalena Kościółek, SEO & Content Specialist w DevaGroup, pokazuje, jak jakość treści, powiązania tematyczne i współpraca między działami tworzą skuteczną strategię SEO w erze AI i LLM.
❯ Link building w 2025 roku: strategie budowania wartościowych linków



03
[Nowość w supporcie Google] Google oficjalnie potwierdziło nadchodzące zmiany w kampaniach PMax. Wśród nowości znajdują się m.in. listy wykluczających słów kluczowych na poziomie kampanii, większe limity motywów wyszukiwania oraz bardziej rozbudowane targetowanie demograficzne. Sprawdź szczegóły!
❯ Zwiększanie widoczności i kontroli w kampaniach Performance Max



04
[Zmiany w supporcie Google] Od września Google wprowadza ograniczenia dotyczące reklam politycznych. Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2024/900 większość form takich reklam zostanie zakazana na platformach w Unii Europejskiej. Sprawdź, kogo i jakie treści obejmą nowe zasady.



05
Adam Mosseri ujawnia najnowsze funkcje i praktyczne wskazówki dla twórców na Instagramie. Wśród nich: statystyki retencji i „skip rate” w reelsach, wpływ długości postów na algorytm oraz rekomendowana liczba publikacji wideo. Sprawdź, jak zwiększyć zaangażowanie i rozwój konta.
❯ Korzystasz z Instagrama? Te informacje i nowe funkcje mogą Ci się przydać



06
Blisko 15 mln młodych Polaków nie ma zaufania do niezweryfikowanych opinii w internecie. Milenialsi i Pokolenie Z coraz bardziej cenią sobie autentyczność. Dla e-commerce oznacza to konieczność budowania realnej wiarygodności. Sprawdź wnioski z badania „Zaufanie w polskim e-commerce 2025”!