Semówka 25.51 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
18 grudnia 2025
 
Semówka 25.51 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.51
– czyli co warto przeczytać

01

[Nowość w supporcie Google] Sprawdź podsumowanie najważniejszych zmian i trendów w Google Ads w 2025 roku. Rosnąca rola automatyzacji, AI i więcej nowych narzędzi – co jeszcze w tym roku wpływało na Twoje kampanie?

02

[Nowość w supporcie Google] Google Analytics dodaje dwa gotowe szablony odbiorców: klientów o najwyższej wartości oraz kupujących, którzy dawno nie wracali. Sprawdź, jak łatwo wykorzystać te listy w kampaniach pozyskania i utrzymania w Google Ads.

03

[Nowość w supporcie Google] Google Analytics umożliwia automatyczne tworzenie list odbiorców do dynamicznego remarketingu na podstawie zachowań użytkowników w witrynie. Sprawdź, jak takie listy mogą ułatwić ci docieranie do właściwych użytkowników z odpowiednimi reklamami w Google Ads.

04

Google aktualizuje kwestie generowania obrazów w Google Ads do modelu Nano Banana Pro. Zmiana ma podnieść jakość kreacji i możliwości edycji bezpośrednio w narzędziach reklamowych. Ten sam model zostaje udostępniony także użytkownikom Workspace w Prezentacjach Google i Vids.

05

Google wprowadza w USA funkcję „Let Google Call”, dzięki której AI może zadzwonić do lokalnych sklepów, zapytać o dostępność produktów, ceny i promocje, a następnie przesłać podsumowanie użytkownikowi.

06

Google rozszerza funkcję Virtual Apparel Try‑On, która umożliwia wirtualne przymierzanie ubrań online. Nowa możliwość pojawia się w kolejnych regionach, pomagając kupującym ocenić dopasowanie i wygląd produktów przed zakupem.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Ukończyła studia na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry