


01
[Nowość w supporcie Google] Sprawdź podsumowanie najważniejszych zmian i trendów w Google Ads w 2025 roku. Rosnąca rola automatyzacji, AI i więcej nowych narzędzi – co jeszcze w tym roku wpływało na Twoje kampanie?



02
[Nowość w supporcie Google] Google Analytics dodaje dwa gotowe szablony odbiorców: klientów o najwyższej wartości oraz kupujących, którzy dawno nie wracali. Sprawdź, jak łatwo wykorzystać te listy w kampaniach pozyskania i utrzymania w Google Ads.
❯ New suggested audience templates for customer lifecycle goals



03
[Nowość w supporcie Google] Google Analytics umożliwia automatyczne tworzenie list odbiorców do dynamicznego remarketingu na podstawie zachowań użytkowników w witrynie. Sprawdź, jak takie listy mogą ułatwić ci docieranie do właściwych użytkowników z odpowiednimi reklamami w Google Ads.



04
Google aktualizuje kwestie generowania obrazów w Google Ads do modelu Nano Banana Pro. Zmiana ma podnieść jakość kreacji i możliwości edycji bezpośrednio w narzędziach reklamowych. Ten sam model zostaje udostępniony także użytkownikom Workspace w Prezentacjach Google i Vids.



05
Google wprowadza w USA funkcję „Let Google Call”, dzięki której AI może zadzwonić do lokalnych sklepów, zapytać o dostępność produktów, ceny i promocje, a następnie przesłać podsumowanie użytkownikowi.



06
Google rozszerza funkcję Virtual Apparel Try‑On, która umożliwia wirtualne przymierzanie ubrań online. Nowa możliwość pojawia się w kolejnych regionach, pomagając kupującym ocenić dopasowanie i wygląd produktów przed zakupem.
❯ Virtual Apparel Try On tool comes to the UK and India this festive season





















