01
Korekty sezonowe to nowe narzędzie w Google, które możesz wykorzystać do inteligentnego określania stawek, dodając informacje o spodziewanych zmianach we współczynnikach konwersji ze względu na przyszłe wydarzenia.
❯ Google Ads seasonality adjustments now available for Search, Display campaigns
03
Każde działanie, które ma przynosić wymierne efekty, wymaga dobrze opracowanej strategii. Zanim zaczniemy prowadzić działania content marketingowe, warto zadać sobie kilka pytań, dzięki którym będziemy mogli skutecznie osiągać swoje cele. Od czego zacząć?
❯ Strategicznie w content marketingu: zadbaj o dokładny plan działań
04
Z roku na rok branża e-commerce w Polsce coraz bardziej się rozwija. Wpływ ma na to nowy styl życia Polaków, ale też nowe przepisy, takie jak np. zakaz handlu w niedzielę. Jednak wciąż wiele sklepów nie zdaje sobie sprawy z tego, co jest ich barierą wejścia na rynek.
05
Jak dostosować słowa kluczowe w strategii na naszym blogu?
06
Sprawdź, jakie zmiany wprowadził Majestic!
❯ Majestic Updates Backlink Tool – You Might Need to See This