SEOstories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 02.2013

komputer Apple

Prezentujemy kolejne zestawienie najciekawszych artykułów związanym z tematyką Search Engine Marketingu. Tym razem sporo miejsca poświęcamy zmianom, które wprowadziło lub zapowiedziało Google.


Audyt witryny sklepu internetowego Jakie Klocki na blogu Zgreda z  szóstego HO. Można obejrzeć w wersji wideo, jednak warto przeczytać komentarze znajdujące się pod artykułem.

 

Backlinki z domen .edu i .goc są najlepsze, a dobry content wystarczy, aby strona znalazła się w topie? Z pięćdziesięcioma mitami, które towarzyszą nam w codziennej pracy, polemizuje autor artykułu.

W odpowiedzi na zmiany nawyków, jakie mają użytkownicy internetu, Google zapowiada wprowadzenie kampanii rozszerzonych. W sieci dostępne są już petycje przeciwko wprowadzaniu zmian.

Nowe rozwiązania Google nie zawsze przynoszą korzyści właścicielom stron. Bluerank omawia na  przykładach jak zmiana sposobu wyświetlania grafik w wynikach wyszukiwania Google spowodowała spadek liczby wizyt.

Pierwsza część cyklu, która pokazuje jak prawidłowo optymalizować kampanię AdWords, aby była efektywna w kolejnym miesiącach.

Pięć dobrych rad jak napisać nagłówek, który zaintryguje każdego odbiorcę. Również dla tych którzy nie mają lekkiego pióra.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991