Już 5 czerwca rozpoczniemy nasz 4-dniowy cykl szkoleń online. Nasi specjaliści przybliżą Wam tematykę: Google Ads, SEO, Google Tag Managera oraz Google Analytics. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału i przesyłania zgłoszeń na poszczególne szkolenia. Osoby, które zdecydują się wziąć udział w 2, 3 lub 4 szkoleniach, otrzymają specjalne rabaty. Każde szkolenie posiada również specjalnego partnera. Oznacza to, że podczas danego szkolenia, jego uczestnicy otrzymają ciekawe gadżety (dostępy, treści premium) właśnie od tego partnera.
Jako pierwsze odbędzie się szkolenie z Google Ads (AdWords). Przeprowadzimy je w piątek 5 czerwca od godziny 9:00 na platformie Evenea Premium. Celem szkolenia jest przybliżenie Google Ads osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanię, pracują w działach marketingu lub np. kontrolują pracę agencji odpowiedzialnej za promocję ich firmy. Na szkoleniu poruszymy między innymi następujące tematy:
- Tworzenie tekstów reklamowych,
- Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu,
- Kampania w sieci reklamowej (GDN),
- Zagadnienia optymalizacji kampanii oraz dodatkowych możliwości Google Ads,
- Remarketing,
- Wstęp do reklamy Shopping Ads.
Szkolenie poprowadzą: Krzysztof Marzec i Marta Koziarz.
Partnerem szkolenia Google Ads jest firma: Landingi.com.
Po weekendzie, w poniedziałek 8 czerwca (również od 9:00) spotkamy się z osobami, które chcą ulepszyć swój warsztat SEO. Pomimo otaczających nas zewsząd reklam, pozycjonowanie w dalszym ciągu dostarcza klientów biznesom wszystkich branż (zarówno B2B, jak i B2C). Nasze szkolenie z pozycjonowania obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące technicznego SEO, optymalizacji strony, a także linkbuildingu. Prowadzący pomogą lepiej zrozumieć działanie wyszukiwarki Google i zwiększyć widoczność swojej strony. Na szkoleniu poruszymy tematy takie jak:
- Analiza słów kluczowych na potrzeby SEO,
- Audyt SEO i optymalizacja on-site,
- Sprawdzone metody linkowania Twojej strony www,
- Optymalizacja techniczna strony,
- Metody przyspieszania stron.
Szkolenie poprowadzą: Kamil Sroka, Łukasz Suchy, Damian Kałwa.
Partnerem szkolenia SEO jest firma: Semstorm.
We wtorek, 9 czerwca (od godziny 9:00) przeprowadzimy szkolenie z Google Tag Managera. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą samodzielnie: testować, mierzyć, zliczać dane i wdrażać różne narzędzia analityczne, ale nie mają wiedzy programisty czy dewelopera. Dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu 90% potrzebnych kodów do testowania wdrożycie sami. Dodatkowo opowiemy o tym, jak przeprowadzać proste i bardziej zaawansowane testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optimize. Podczas szkolenia omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest wdrożenie narzędzia. Przyjdź, testuj i rozwijaj swój marketing.
Podczas naszego szkolenia poruszymy takie kwestie jak:
- Wdrożenie Google Tag Managera,
- Mierzenie wysłanych formularzy,
- Przykładowe propozycje elementów do testowania,
- Raportowanie i wprowadzanie zmian.
Szkolenie poprowadzą: Marta Koziarz i Tomasz Trzósło.
Partnerem szkolenia GTM jest firma: LinkHouse.
Nasz czerwcowy cykl szkoleń zamkniemy 10 czerwca (w środę) Google Analytics, które zaczniemy punktualnie o 9:00. Nie można mówić o profesjonalnych działaniach marketingowych w internecie bez analityki. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom zasad działania narzędzia Google Analytics, pokazanie, jak można wyciągać z niego przydatne informacje i jak je interpretować. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy realizują działania marketingowe w internecie i chcieliby poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę. Szkolenie obejmuje zagadnienia:
- Wstęp do Google Analytics,
- Raporty, źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu,
- Śledzenie wartości użytkowników,
- Konwersje i moduł e-commerce,
- Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji w praktyce,
- Google Data Studio.
Szkolenie poprowadzą: Krzysztof Marzec i Marta Koziarz.
Partnerem szkolenia Google Analytics jest firma: Traffic WatchDog.