Wracamy ze szkoleniami z marketingu internetowego!

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
23 września 2021
 

Wracamy ze szkoleniami


z marketingu internetowego!

W DevaGroup uwielbiamy dzielić się zdobywaną latami wiedzą. Dodatkowo przyjęliśmy, że aby zachować najwyższy poziom obsługi nie wystarczy samo skuteczne prowadzenie kampanii. Konieczne jest także nieustanne ulepszanie i rozwijanie własnego warsztatu, obserwowanie branży w poszukiwaniu nowości oraz oczywiście własne testy, by odkrywać jak najlepsze rozwiązania. A nas nic tak nie motywuje do zbierania wiedzy, jak możliwość przekazywania jej dalej. Dlatego wracamy z kalendarzem szkoleniowym na październik. Co przygotowaliśmy?

 

 

Szkolenie Google Ads – poziom podstawowy

 

To szkolenie polecamy przede wszystkim tym osobom, które chcą zgłębić tajniki samodzielnego prowadzenia kampanii. Zapraszamy nie tylko pracowników działów marketingu, czy osoby nadzorujące pracę agencji, ale również właścicieli firm a także wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego.

Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zawsze wysyłamy do Uczestników ankiety, które pozwalają nam badać potrzeby i umiejętności, tak by odpowiednio dopasować program. W trakcie szkolenia możecie liczyć na wiele zadań praktycznych, a po dostaniecie od nas materiały, które pozwolą Wam utrwalić wiedzę. 

 

 

 

W jeden dzień (między innymi): 

  • stworzysz swoją pierwszą kampanię Google Ads,
  • analiza słów kluczowych nie będzie miała przed Tobą żadnych tajemnic,
  • poznasz rozszerzenia reklam, które gwarantują sukces w sieci,
  • nauczysz się optymalizacji i dodatkowych możliwości Google Ads

 

Szkolenie Google Ads – poziom zaawansowany

 

Jeśli Twoja przygoda z Google Ads trwa już w najlepsze i chcesz wskoczyć na wyższy poziom umiejętności – to szkolenie będzie dla Ciebie. Tutaj na start potrzebna będzie podstawowa wiedza o kampaniach w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej. 

Przed szkoleniem wypełniasz ankietę, która pozwoli nam upewnić się, że znasz podstawy Google Ads i wskaże nam, na których elementach powinniśmy skupić się najbardziej podczas rozszerzonego szkolenia. Otrzymasz również materiał wideo z omówieniem typów kampanii o jakich będzie mowa. Zaprezentujemy w nim kampanie Search, PLA i GDN oraz objaśnimy ich strukturę.

 

 

 

W kilka godzin opanujesz (między innymi):

  • sposoby na ulepszenie swojego konta Google Ads,
  • dobre praktyki przy prowadzeniu skutecznych kampanii,
  • kampanie produktowe, które są podstawą działania każdego e-commerce,
  • remarketing,
  • tworzenie skutecznych reklam wideo.

 

 

Szkolenie SEO – poziom podstawowy

 

Jedno z najskuteczniejszych działań marketingowych dla B2B oraz B2C omówione od środka – ze szczególnym naciskiem na najskuteczniejsze  praktyki. Czego się spodziewać po tym szkoleniu? Przede wszystkim technicznego SEO, link buildingu oraz elementów content marketingu. Prowadzący pomogą lepiej zrozumieć działanie algorytmów Google i skutecznie zwiększyć widoczność Twojej strony.

Szkolenie ma poziom podstawowy. Przygotuj zatem minimum 2 kubki dobrej kawy i dużo chęci do nauki! Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi przez nas materiałami i nagraniami. Możemy zaczynać!

 

 

 

Po dniu spędzonym z nami i z SEO (między innymi):

  • poznasz podstawy pozycjonowania,
  • dowiesz się co robić, by niewielkim nakładem prac wpływać na wyniki Google,
  • nauczysz się robić analizę słów kluczowych na potrzeby SEO,
  • poznasz podstawowe informacje dotyczące rozwiązań optymalizacyjnych, które możesz wykorzystać niemal od razu.

 

 

Szkolenie SEO – poziom zaawansowany

 

To szkolenie polecamy wszystkim, którzy posiadają już podstawową wiedzę z zakresu optymalizacji stron internetowych w Google oraz podstawową znajomość najpopularniejszych narzędzi SEO. A teraz chcą jeszcze więcej! 

Tutaj również naszą przygodę szkoleniową zaczniemy od ankiety. Co ważne – pracujemy na Waszych stronach, dlatego możecie oczekiwać gotowych do wdrożenia, praktycznych rozwiązań. 

 

 

 

 

W trakcie szkolenia (między innymi):

  • poznasz najczęstsze błędy, które wyłapujemy w audytach SEO,
  • nauczysz się efektywnie wykorzystywać linki wewnętrzne
  • dowiesz się jak korzystać z linków zewnętrznych. 

 

 

Google Analytics – poziom podstawowy

 

Jeżeli posiadasz własny biznes w internecie, bądź zatrudniasz specjalistów do realizacji działań marketingowych Twojej firmy, nie możesz zapominać o skutecznej analityce. Umiejętność poprawnego wyciągania wniosków i analizy raportów to podstawa przy prowadzeniu efektywnych działań w sieci.

Na tym szkoleniu wszystkiego nauczymy Cię od podstaw! Wystarczy, że zapoznasz się z materiałami, które wyślemy do Ciebie przed szkoleniem. 

 

 

 

 

Po kilku szkoleniowych godzinach i przerwach na kawę (między innymi):

  • poznasz interfejs i funkcje Analyticsa,
  • zrozumiesz KPI biznesowe,
  • skonfigurujesz swoje konto,
  • nauczysz się wyciągać właściwe wnioski dla rozwoju Twojego biznesu.

 

 

Szkolenie e-commerce – poziom podstawowy

 

Czy Twoja firma jest już gotowa, by zarabiać na skutecznym e-handlu? Jeśli posiadasz swój sklep internetowy lub zamierzasz go założyć, to musisz wiedzieć, jak skutecznie go reklamować. Zapraszamy na jedyne takie szkolenie-hybrydę, na którym poruszymy tematy z obszaru SEO, Google Ads dla e-commerce oraz Allegro Ads.

Przed rozpoczęciem szkolenia nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy z żadnego z wymienionych wyżej obszarów. My wszystkiego Cię nauczymy!

 

 

 

 

W parę godzin dowiesz się (między innymi):

  • jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce,
  • jak poprawić sprzedaż w sklepie dzięki SEO,
  • jak podnieść poziom sprzedaży na Allegro.

 

 

Zapraszamy serdecznie na nasze październikowe szkolenia z marketingu internetowego!

Pamiętajcie, że przy zapisie na kilka naszych kursów możecie liczyć na atrakcyjne rabaty!

 

Sekcja tło

Chcę zapisać się na szkolenia!

Ewelina Ibek
Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Kibicuje Arsenalowi, więc nerwy to ma ze stali.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 4,56 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991