Wymiary zdjęć na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2013

Niedopasowe i rozpikselowane zdjęcia to często spotykany problem na Facebooku. Jeśli do tego doliczyć konieczność zapamiętania wymiarów zdjęć na innych portalach społecznościowych, otrzymujemy prawdziwy galimatias liczb i cyfr.  Na szczęście powstają strony, które pomogą odnaleźć się w społecznościowym gąszczu informacji. Nie musimy już pamiętać wszystkich wymiarów, wystarczy jeden adres strony internetowej.

Social Media Image Maker to przydatne urządzenie, które pomaga dopasować zdjęcia do wymaganych rozmiarów. Prosty i przejrzysty przewodnik nie tylko informuje nas o wymiarach fotografii, ale również zawiera kreator, który dopasuje zdjęcia za nas. Nie potrzebujemy więc nawet programu graficznego.

Cover photo – czyli duże zdjęcie ustawiane w tle profilu. Powinno mieć wymiary 851×315 px.

Zdjęcie profilowe – zdjęcie, które przedstawia nasze zdjęcie lub logo firmy, umiejscowione po lewej stronie. Ma wymiary 180×180 px.

Post – zdjęcia, które umieszczamy na tablicy powinny mieć wymiary 403×403 px.

Zdjęcie aplikacji – zdjęcie, które będzie odsyłało nas do aplikacji np. konkursu, powinno mieć wymiary 111×74 px.

Zdjęcie wydarzenia – jeżeli natomiast tworzymy wydarzenie na Facebooku, powinniśmy umieścić zdjęcie o wymiarach 714×264 px.

Zdjęcia pochodzą ze strony SMIM.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 4,60 / 5)
Loading...

1 Komentarz

  1. Avatar selljus.pl pisze:

    Cześć, nic się nie zmieniło w tym temacie ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991