


01
[Zmiany w supporcie Google] Google zapowiedział wygaszanie reklam Click to Call. Od lutego 2026 r. nie będzie już możliwości tworzenia nowych kampanii, a od 2027 r. reklamy te całkowicie znikną. Sprawdź najnowsze rekomendacje Google!
❯ Wymagane działanie: przejście z reklam generujących połączenia na komponenty do wykonywania połączeń



02
Google wprowadza istotne zmiany. Użytkownicy będą mogli ukrywać reklamy w wynikach wyszukiwania, a AI połączy generowane obrazy z wyszukiwaniem produktów, ułatwiając ich znalezienie. Z kolei Discover będzie personalizować treści pod zainteresowania.
❯ Będzie można wyłączyć reklamy w wynikach wyszukiwania Google’a. Będą też inne zmiany



03
Ponad połowa internautów korzysta z narzędzi AI podczas zakupów online, jednak kontakt z człowiekiem wciąż odgrywa kluczową rolę. Zakupy w mediach społecznościowych pozostają niszowe – deklaruje je zaledwie 19% użytkowników. Poznaj szczegóły najnowszego raportu „E-commerce w Polsce”!



04
Meta opublikowała przewodnik marketingowy na sezon świąteczny 2025. Zawiera on praktyczne wskazówki dotyczące planowania treści i optymalizacji kampanii. Przewodnik pokazuje też, jak wykorzystać subskrypcję Meta Verified, by zwiększyć zasięg i zaangażowanie na Facebooku i Instagramie.



05
YouTube wprowadził szereg nowych funkcji. Zmiany obejmują m.in. odświeżony wygląd interfejsu, przewijanie tapnięciem, usprawnione oznaczanie wątków komentarzy, możliwość odpowiadania głosowo oraz rozszerzony dostęp do płatnych kursów. Sprawdź szczegóły!
❯ YouTube odświeżył swój odtwarzacz. Dodano też nowe funkcje do serwisu



06
Rok 2026 zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim nowe wyzwania i możliwości w social media marketingu. Od rosnącej roli AI, przez rozwój AR i VR, po zmieniające się algorytmy. Sprawdź, czego możemy się spodziewać i przygotuj swoją strategię na nadchodzący rok.