AdUpdate #14 – nowości z Google

Marcin Matras
Marcin Matras
Archiwum 06.2017

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

Google umożliwiło podglądanie składowych wyniku jakości (Przewidywany CTR”, „Trafność reklamy” i „Ocena jakości strony docelowej) w bardziej przystępnej formie niż do tej pory. Teraz analiza i dostęp do tych danych jest dużo łatwiejszy. Sprawdź!
Rozszerz swoją kampanię o nową możliwość kierowania na „podobnych odbiorców” w Sieci Wyszukiwania oraz w Zakupach Google. Każdą szansę na zwiększenie sprzedaży trzeba wykorzystać.
„Maksymalizuj liczbę konwersji”, czyli nową strategię Inteligentnego określania stawek, która automatycznie ustawia odpowiednią stawkę w każdej aukcji i pozwala uzyskać jak największą liczbę konwersji w ramach dziennego budżetu.
Google zapowiada wprowadzenie dwóch nowych narzędzi, które pozwolą na dokładniejszą analizę oraz optymalizację naszych kampanii w Google AdWords.
Kolejne zmiany Specyfikacji danych produktów w Zakupach Google, które pomogą zapewnić jeszcze lepszy zapewnić większy komfort użytkownikom szukającym produktów online.
Poznaj wskazówki, które pomogą przygotować Twoją witrynę do urządzeń mobilnych. Bądź o krok przed konkurencją!
Marcin Matras
SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991