AdUpdate #14 – nowości z Google

Marcin Matras
Marcin Matras
Archiwum 06.2017
 

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

Google umożliwiło podglądanie składowych wyniku jakości (Przewidywany CTR”, „Trafność reklamy” i „Ocena jakości strony docelowej) w bardziej przystępnej formie niż do tej pory. Teraz analiza i dostęp do tych danych jest dużo łatwiejszy. Sprawdź!
Udoskonalone Raportowanie Wyniku Jakości
Rozszerz swoją kampanię o nową możliwość kierowania na „podobnych odbiorców” w Sieci Wyszukiwania oraz w Zakupach Google. Każdą szansę na zwiększenie sprzedaży trzeba wykorzystać.
„Maksymalizuj liczbę konwersji”, czyli nową strategię Inteligentnego określania stawek, która automatycznie ustawia odpowiednią stawkę w każdej aukcji i pozwala uzyskać jak największą liczbę konwersji w ramach dziennego budżetu.
Google zapowiada wprowadzenie dwóch nowych narzędzi, które pozwolą na dokładniejszą analizę oraz optymalizację naszych kampanii w Google AdWords.
Kolejne zmiany Specyfikacji danych produktów w Zakupach Google, które pomogą zapewnić jeszcze lepszy zapewnić większy komfort użytkownikom szukającym produktów online.
Poznaj wskazówki, które pomogą przygotować Twoją witrynę do urządzeń mobilnych. Bądź o krok przed konkurencją!
Marcin Matras
Były pracownik na stanowisku SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry