Certyfikaty Google AdWords. Sprawdź swoją agencję

Natalia Chrobak
Natalia Chrobak
Archiwum 06.2016

duzy_szablon ceryfikaty adwords

Certyfikaty Google AdWords to zaświadczenia wystawiane przez Google osobom, które osiągnęły biegłość w AdWords. Dzięki ich posiadaniu agencja może potwierdzić, że pracują w niej profesjonalni specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego.

Aby móc korzystać ze szkoleń przygotowawczych do zdania egzaminów certyfikacyjnych z AdWords, agencja lub jej pracownicy muszą uczestniczyć w programie Google Partners. W celu dołączania do programu należy założyć konto w witrynie Google Partners. Po zalogowaniu otrzyma się dostęp do materiałów szkoleniowych. Będą to repetytoria i lekcje, dzięki którym można poznać specyfikę m.in. narzędzi AdWords, typów reklam i powierzchni reklamowych.

Dostępnych jest 6 egzaminów certyfikacyjnych Google AdWords:

Podstawy reklamy w AdWords;

Reklama w sieci wyszukiwania;

Reklama w sieci reklamowej;

Reklama mobilna;

Reklama wideo;

Reklama w Zakupach Google.

Egzaminy certyfikacyjne AdWords

W celu uzyskania certyfikacji należy zdać egzamin z Podstaw reklamy AdWords i przynajmniej jeden z pozostałych egzaminów. Każdy z nich jest ważny przez 12 miesięcy, po upływie tego czasu należy zdać go powtórnie, aby nadal móc korzystać ze spersonalizowanego zaświadczenia o byciu ekspertem. Wszystkie egzaminy są bezpłatne i można je zdawać tyle razy, ile uzna się to za stosowne. W przypadku jeśli nie uda się zdać danego egzaminu certyfikacyjnego za pierwszym razem można go powtórzyć po upływie  tygodnia.

Dodatkowo agencja możesz starać się o uzyskanie statusu Partnera Google. W tym celu w danej agencji musi pracować przynajmniej jeden akredytowany pracownik posiadający certyfikat AdWords, agencja musi spełniać wymogi wydatków we wszystkich kontach AdWords oraz stosować sprawdzone metody Google.

Google umożliwia również agencjom działającym w programie Google Partners na korzystanie z szkoleń online i stacjonarnych. Jeśli twoja agencja jest w tym programie wszyscy jej pracownicy mogą korzystać ze szkoleń po uprzednim zapisaniu się na nie i potwierdzeniu uczestnictwa przez pracowników Google. Dodatkową korzyścią jest to, że szkolenia są przeprowadzane za darmo przez Certyfikowanych Trenerów Google AdWords.

Szkolenia AdWords online i stacjonarne

Żeby w jak najlepszy sposób przygotować się do egzaminu, należy skorzystać z materiałów edukacyjnych zamieszczonych w zakładce certyfikaty w na stronie Google Partners lub skorzystać z profesjonalnego szkolenia przeprowadzanego przez Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. Egzaminy są stosunkowo trudne, żeby osiągnąć pozytywny wynik należy zdać każdy na przynajmniej 80%. Podczas egzaminu nie możesz cofać się do poprzednich pytań, ani przekroczyć czasu przeznaczonego na jego zdanie. Jeśli przekroczy się czas i nie wypełni wszystkich pytań egzamin, zostanie on niezaliczony. Kolejny raz będzie można do niego podjeść dopiero po tygodniu.

Certyfikat Google AdWords daje wiele korzyści. Możesz dzięki niemu sprawdzić, czy twoim kontem na pewno zajmują się osoby wykwalifikowane, które uzyskały odpowiednie certyfikaty. Rodzaje zdawanych egzaminów sprawdzają też wiedzę pracowników z danego obszaru AdWords, dla przykładu jeśli zależy ci na promocji w sieci wyszukiwania znajdź agencję, której pracownicy mają taki certyfikat. Dzięki temu będziesz pewny, że ich działania będą prowadzone w profesjonalny sposób.

Natalia Chrobak
Związana z SEM od niedawna, ale pełna pasji. Wcześniej dziennikarka i szalony grafik. Gotowa podbić świat.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991