Jak sprawdzić, czy nasza grupa docelowa jest na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2014

Wiele firm może mieć w dalszym ciągu wątpliwości, co do potrzeby rozpoczynania działań w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku. Najlepszym wyjściem jest sprawdzenie, czy grupa docelowa, do której chcemy skierować nasz przekaz, ma profile i korzysta na co dzień z Facebooka?

Aby określić, czy nasza grupa docelowa korzysta z Facebooka, wystarczy wejść na stronę www.facebook.com/ads/create – następnie należy pominąć instrukcję i przejść do sekcji drugiej – Grupa docelowa – oraz wybrać kryteria, które najlepiej określają naszych odbiorców. U dołu w drugiej sekcji znajduje się szacunkowe wyliczenie, liczby użytkowników Facebooka, którzy pasują do określonego przez nas profilu. Jeżeli jest to duża liczba (np. ponad 10% potencjalnej bazy klientów), warto rozpocząć działalność.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991