Jaka reklama będzie pasować do Twojej firmy?

Justyna Bolisęga
Justyna Bolisęga
22 lipca 2020
 

Jaka reklama będzie


pasować do Twojej firmy?

Zastanawiasz się na kampanią wideo, jednak nie masz pewności, czy będzie ona odpowiednia dla Twoich celów marketingowych? Przekonaj się, jaki rodzaj reklamy jest polecany zależnie od tego, co chcesz uzyskać.

Jeśli interesuje Cię promocja marki i zwiększenie świadomości Twojego brandu, to możesz wybrać pomiędzy niepomijalną krótką reklamą typu Bumper lub dłuższym formatem, który może mieć do 15s. Masz wtedy pewność, że użytkownik zobaczy reklamę w całości (nie zostawia się mu innego wyboru;) i nie przegapi ani sekundy.
Sugerowany typ reklamy: Bumper Ad lub In-Stream bez możliwości pominięcia.

Masz więcej do przekazania i chcesz być pewny, że Twój film będzie obejrzany w całości? Wybierz pomijalne reklamy o długości 15-30s. Masz wtedy wystarczająco czasu na dokładne pokazanie produktu bądź usługi oraz płacisz, tylko jeśli użytkownik obejrzy reklamę do końca.
Sugerowany typ reklamy: In-Stream z możliwością pominięcia.

Kiedy zależy Ci na zaangażowaniu użytkownika a przy tym Twoja działalność skupia się na pozyskiwaniu leadów, najlepszą opcją będą reklamy wideo, które angażują użytkownika i zachęcają do odwiedzin Twojej strony.
Sugerowany typ reklamy: In-Stream for Action.

Może masz kanał na YouTube, który chcesz nienachalnie wypromować trafiając z reklamą do osób, które przeglądają podobne treści? Reklamy typu Discovery doskonale promują kontent kanału i pozwalają na docieranie z nim do nowych odbiorców YouTube’a poprzez wyszukiwarkę YT lub polecane filmy.
Sugerowany typ reklamy: Discovery.

Gdy zależy Ci, aby w krótkim czasie poinformować o zaistnienia na rynku nowego produktu lub usługi a przy tym dysponujesz wysokim budżetem, to odpowiedź jest jedna – musisz wybrać Masthead. Żaden inny format nie daje takich możliwości zasięgu i promocji. Masthead w krótkim czasie, nawet 1 dnia, może dotrzeć do milionów odbiorców (oczywiście za odpowiednią cenę).
Sugerowany typ reklamy: Masthead.

Jeśli koniecznie chcesz poszerzyć zasięg i docierać do użytkowników korzystających z urządzeń mobile, to warto wyjść poza YouTube’a i wybrać reklamy, które wyświetlają się w innych aplikacjach i na stronach mobile.

Sugerowany typ reklamy: Out-Stream.

 

Niezależnie od tego, jaki masz cel – skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci określić, jaki rodzaj reklamy będzie odpowiedni do promocji Twojej firmy. Pamiętaj, że miliony użytkowników YouTube’a czekają na poznanie Twojej oferty. 😉

Justyna Bolisęga
Specjalista SEM. Posiadam certyfikaty Google Ads i Google Analytics. Oprócz przynudzania na blogu, zajmuję się prowadzeniem kampanii AdWords.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991