Majestic Milion od Majestic Seo

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012
 

Majestic SEO to zbiór narzędzi do analizy linków, cieszący się w naszym kraju duża popularnością.  Jednym z nich jest Majestic Milion – ranking przygotowywany przez Majestic SEO, który udostępnia listę miliona domen z największą liczbą stron, które do nich linkują.

Bardzo pożyteczną funkcją Majestic Milion jest możliwości porównania dziesięciu domen i ich pozycji względem siebie w rankingu. To ułatwia planowanie działań związanych z budową linków, pokazując ile linków brakuje nam do konkurencji. Ranking Majestic Milion jest aktualizowany codziennie, dzięki czemu mamy pełną wiedzę o pozycji naszej strony i konkurencji.

Ranking Majestic Milion daje możliwość sprawdzenia pozycji domen najwyższego rzędu. W naszym artykule sprawdzicie ranking domen krajowych .pl, które posiadają najwięcej domen odsyłających.

Ranking polskich domen przygotowany przez nas na podstawie danych z Majestic SEO  różni się od zestawienia dostępnego na stronie Majestic SEO. Oryginalny ranking sumuje wszystkie linki prowadzące do domen regionalnych i funkcjonalnych (wszystkie domeny waw.pl są traktowane jako jedna), dlatego zostały one usunięte z naszego rankingu. Oprócz tego z tej samej przyczyny w rankingu pominięte zostały strony oferujące hostingi i platformy do tworzenia forów internetowych.

Ranking dla domen .pl w Majestic Milion prezentuje się następująco:

Ranking przygotowany przez nas uwzględnia następujące dane:

– pozycja domeny pod względem ilości domen odsyłających
– referring subnets – ilość klas C, z których pochodzą linki (trzecia klasa w numerze IP)
– referring IPs – ilość adresów IP, z których pochodzą linki
– zmiany referring subnets w ciągu ostatnich 30 dni
– reffering domains – ilość domen, z jakich pochodzą linki do strony

Majestic Milion jest dostępny pod adresem: https://www.majesticseo.com/reports/majestic-million

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry