Semówka 21.33 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
19 sierpnia 2021
 

Semówka 21.33


– czyli co warto przeczytać

01

Damian Rams, prowadzący warsztaty z Google Analytics w ramach nadchodzącego semKRK#18, serwuje dla Was skondensowany poradnik:

02

Skuteczny landing page, to taki który…

03

Social Media to dziś nieodłączny element niemal każdej strategii marketingowej. Jak analizować taki content? Sprawdźcie te narzędzia:

04

Marketingowe cele kontra dynamiczne zmiany w prywatności użytkowników w sieci. W jaki sposób pogodzić ze sobą te dwa zagadnienia? Sprawdźcie garść porad prosto do ekspertów Google:

05

Jak kreatywnie podejść do reklam? Sprawdźcie te 5 pomysłów:

06

Lokalne podejście do klienta w marketingu – czy nadal się sprawdza? Przekonajcie się sami:

Ewelina Ibek
Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Kibicuje Arsenalowi, więc nerwy to ma ze stali.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 4,43 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991