Semówka 21.33 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 08.2021
 
Semówka 21.33 – czyli co warto przeczytać

Semówka 21.33
– czyli co warto przeczytać

01

Damian Rams, prowadzący warsztaty z Google Analytics w ramach nadchodzącego semKRK#18, serwuje dla Was skondensowany poradnik:

02

Skuteczny landing page, to taki który…

03

Social Media to dziś nieodłączny element niemal każdej strategii marketingowej. Jak analizować taki content? Sprawdźcie te narzędzia:

04

Marketingowe cele kontra dynamiczne zmiany w prywatności użytkowników w sieci. W jaki sposób pogodzić ze sobą te dwa zagadnienia? Sprawdźcie garść porad prosto do ekspertów Google:

05

Jak kreatywnie podejść do reklam? Sprawdźcie te 5 pomysłów:

06

Lokalne podejście do klienta w marketingu – czy nadal się sprawdza? Przekonajcie się sami:

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry