Semówka 24.30 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
Archiwum 07.2024
 
Semówka 24.30 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.30
– czyli co warto przeczytać

01

Cztery lata temu Google zapowiedział, że wycofa z przeglądarki Chrome ciasteczka od tzw. stron trzecich (third party cookies). Potem kilka razy przesuwał ten ruch. W ostatnim czasie całkowicie wycofał się z tej decyzji. Zamiast tego zamierza wprowadzić w Chrome nowe rozwiązania, które umożliwią świadome zarządzanie danymi przeglądania.

02

Zarządzanie profilami firmowymi Google może stać się łatwiejsze. Na rynku pojawiło się narzędzie upraszczające i automatyzujące obsługę wizytówek Google. Umożliwia ono także integrację z Google Ads, pozwalając na zarządzanie kampaniami reklamowymi bez potrzeby dodatkowej weryfikacji konta.

03

Sztuczna inteligencja w content marketingu wciąż wywołuje wiele dyskusji. 20 prelegentów Content Marketing World 2024 podzieliło się najgorszymi i najlepszymi poradami dotyczącymi korzystania z AI podczas tworzenia treści. Sprawdź, czy już o nich słyszałeś/-aś!

04

TikTok planuje ponowne uruchomienie funkcji zakupów In-Stream w Europie. Na początek, narzędzie TikTok Shop zostanie udostępnione w Hiszpanii i Irlandii. W przyszłym roku platforma zamierza rozszerzyć swoją dostępność na pozostałe części Europy.

05

Prowadzenie skutecznych działań na LinkedIn wymaga odpowiedniej strategii. Sama optymalizacja profilu oraz regularne publikowanie nie wystarczą. Aby wyróżnić się z tłumu należy także wziąć pod uwagę zasady pozycjonowania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak działa SEO na LinkedIn.

06

37 proc. konsumentów deklaruje, że korzysta z zakupów online przynajmniej raz w tygodniu. Polacy kupują w sieci głównie produkty modowe, elektronikę, artykuły wyposażenia domu oraz artykułu spożywcze. Sprawdź wyniki badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” i dowiedz się, jakie zwyczaje zakupowe mają Polacy.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry