01
Cztery lata temu Google zapowiedział, że wycofa z przeglądarki Chrome ciasteczka od tzw. stron trzecich (third party cookies). Potem kilka razy przesuwał ten ruch. W ostatnim czasie całkowicie wycofał się z tej decyzji. Zamiast tego zamierza wprowadzić w Chrome nowe rozwiązania, które umożliwią świadome zarządzanie danymi przeglądania.
❯ Google nie wycofa ciasteczek z Chrome. Reklamodawcy i agencje zaskoczeni
02
Zarządzanie profilami firmowymi Google może stać się łatwiejsze. Na rynku pojawiło się narzędzie upraszczające i automatyzujące obsługę wizytówek Google. Umożliwia ono także integrację z Google Ads, pozwalając na zarządzanie kampaniami reklamowymi bez potrzeby dodatkowej weryfikacji konta.
❯ Jak narzędzie Mapstic może pomóc w pracy z profilami firmowymi Google?
03
Sztuczna inteligencja w content marketingu wciąż wywołuje wiele dyskusji. 20 prelegentów Content Marketing World 2024 podzieliło się najgorszymi i najlepszymi poradami dotyczącymi korzystania z AI podczas tworzenia treści. Sprawdź, czy już o nich słyszałeś/-aś!
❯ Experts Reveal the Worst (and Best) Advice on Using Generative AI in Content Marketing
04
TikTok planuje ponowne uruchomienie funkcji zakupów In-Stream w Europie. Na początek, narzędzie TikTok Shop zostanie udostępnione w Hiszpanii i Irlandii. W przyszłym roku platforma zamierza rozszerzyć swoją dostępność na pozostałe części Europy.
❯ TikTok Looks to Re-Launch its In-Stream Shopping Push in Europe
05
Prowadzenie skutecznych działań na LinkedIn wymaga odpowiedniej strategii. Sama optymalizacja profilu oraz regularne publikowanie nie wystarczą. Aby wyróżnić się z tłumu należy także wziąć pod uwagę zasady pozycjonowania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak działa SEO na LinkedIn.
06
37 proc. konsumentów deklaruje, że korzysta z zakupów online przynajmniej raz w tygodniu. Polacy kupują w sieci głównie produkty modowe, elektronikę, artykuły wyposażenia domu oraz artykułu spożywcze. Sprawdź wyniki badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” i dowiedz się, jakie zwyczaje zakupowe mają Polacy.