Semówka 25.24 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
12 czerwca 2025
 
Semówka 25.24 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.24
– czyli co warto przeczytać

01

Tylko 4% Polaków ufa twórcom korzystającym z AI tak samo jak tym, którzy jej nie używają. Badania pokazują, że AI wciąż budzi więcej obaw niż zaufania. Sprawdź, co naprawdę myślimy o treściach tworzonych ze wsparciem sztucznej inteligencji!

02

Minęło pół roku od wprowadzenia próbnych rolek na Instagramie. Platforma podsumowuje efekty: 40% twórców zaczęło publikować więcej wideo, a 80% z nich odnotowało wzrost zasięgów wśród osób spoza grona obserwujących. Dowiedz się, jak działa ta funkcja i przetestuj ją na swoim koncie!

03

YouTube wprowadza posty do feedu Shorts – będą wyświetlane bez przerywania filmów. To nowa szansa dla twórców na zwiększenie zasięgów i dotarcie do odbiorców także za pomocą treści tekstowych lub graficznych – bez konieczności tworzenia wideo.

04

Rozmiary grafik w social mediach ciągle się zmieniają, a Tobie spędza to sen z powiek? Sprawdź kompleksowy przewodnik od HubSpot, który w jednym miejscu gromadzi wymiary grafik dla działań organicznych i reklamowych na najważniejszych platformach.

05

Meta ogłosiła, że do końca 2026 roku planuje wprowadzić w pełni zautomatyzowane kampanie. Firmy będą mogły podpiąć kartę płatniczą i wskazywać cel biznesowy, a całą resztą zajmie się sztuczna inteligencja. Czy w obliczu tych zmian specjaliści od Meta Ads mają się czego bać?

06

LinkedIn wprowadza kilka nowych formatów reklam wideo. Wśród nich m.in. „reklamy pierwszego wyświetlenia” (First Impression Ads) oraz reklamy typu CTV. To odpowiedź na potrzeby kampanii o wysokim zasięgu, szczególnie jednodniowych, i szansa na skuteczne dotarcie do najbardziej zaangażowanej grupy użytkowników LinkedIna.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami marketingowymi i komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry