


01
Tylko 4% Polaków ufa twórcom korzystającym z AI tak samo jak tym, którzy jej nie używają. Badania pokazują, że AI wciąż budzi więcej obaw niż zaufania. Sprawdź, co naprawdę myślimy o treściach tworzonych ze wsparciem sztucznej inteligencji!
❯ Ograniczone zaufanie Polaków do twórców korzystających z AI



02
Minęło pół roku od wprowadzenia próbnych rolek na Instagramie. Platforma podsumowuje efekty: 40% twórców zaczęło publikować więcej wideo, a 80% z nich odnotowało wzrost zasięgów wśród osób spoza grona obserwujących. Dowiedz się, jak działa ta funkcja i przetestuj ją na swoim koncie!
❯ Instagram Says Trial Reels Have Helped Creators Significantly Increase Reach



03
YouTube wprowadza posty do feedu Shorts – będą wyświetlane bez przerywania filmów. To nowa szansa dla twórców na zwiększenie zasięgów i dotarcie do odbiorców także za pomocą treści tekstowych lub graficznych – bez konieczności tworzenia wideo.



04
Rozmiary grafik w social mediach ciągle się zmieniają, a Tobie spędza to sen z powiek? Sprawdź kompleksowy przewodnik od HubSpot, który w jednym miejscu gromadzi wymiary grafik dla działań organicznych i reklamowych na najważniejszych platformach.



05
Meta ogłosiła, że do końca 2026 roku planuje wprowadzić w pełni zautomatyzowane kampanie. Firmy będą mogły podpiąć kartę płatniczą i wskazywać cel biznesowy, a całą resztą zajmie się sztuczna inteligencja. Czy w obliczu tych zmian specjaliści od Meta Ads mają się czego bać?
❯ Czy Meta potrzebuje specjalistów od Meta Ads w obliczu pełnej automatyzacji?



06
LinkedIn wprowadza kilka nowych formatów reklam wideo. Wśród nich m.in. „reklamy pierwszego wyświetlenia” (First Impression Ads) oraz reklamy typu CTV. To odpowiedź na potrzeby kampanii o wysokim zasięgu, szczególnie jednodniowych, i szansa na skuteczne dotarcie do najbardziej zaangażowanej grupy użytkowników LinkedIna.