


01
Jak efektywnie zarządzać sprzedażą na wielu marketplace’ach? Patryk Pala, Allegro Ads Specialist w DevaGroup, w drugiej części swojego artykułu pokazuje, jak skalować sprzedaż, automatyzować procesy i budować lojalność klientów w e-commerce.



02
[Nowość w supporcie Google] W kampaniach Demand Gen możesz teraz zwiększać liczbę subskrypcji, wybierając cel „Zaangażowanie na YouTube” i docierać do osób, które po obejrzeniu reklamy chętniej oglądają kolejne filmy z Twojego kanału.



03
Od 14 lipca 2025 roku skrypty Google Ads przestaną obsługiwać dostosowywanie rozszerzonych reklam tekstowych oraz starszych rozszerzeń opartych na kanale. Żądania związane z tymi funkcjami będą generować błędy – sprawdź, jak przygotować się na zmiany.



04
Od 10 lipca 2025 roku Google zacznie indeksować treści z Instagrama – staną się one pełnoprawną częścią wyników wyszukiwania. To przełomowa zmiana, która wymaga przemyślanej strategii oraz ścisłej współpracy między zespołami SEO i social media.
❯ Google is Indexing Instagram Content: What This Means for SEO



05
Meta dodaje nowe opcje zarządzania Facebookiem i Instagramem dla platform zewnętrznych. Wśród nowości m.in.: rekomendacje treści innych twórców, dynamiczna optymalizacja reklam partnerskich czy łatwiejsze publikowanie wideo. Sprawdź szczegóły!
❯ Meta Adds New Facebook and Instagram Management Options for Third-Party Platforms



06
W YouTube Studio pojawi się nowy podział widzów – zamiast metryki „powracających widzów” reklamodawcy zobaczą segmentację na nowych, okazjonalnych i stałych odbiorców. Dzięki temu twórcy lepiej ocenią zaangażowanie oraz lojalność społeczności.
❯ YouTube na nowo podzieli widownię. Koniec z powracającymi widzami