Semówka 25.45 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
6 listopada 2025
 
Semówka 25.45 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.45
– czyli co warto przeczytać

01

Allegro rozpoczęło testy Asystenta AI – nowego rozwiązania, które ma usprawnić proces zakupów online. Narzędzie pozwoli użytkownikom w intuicyjny sposób wyszukiwać produkty, inspirować się i planować zakupy. Na początku opcja będzie dostępna w aplikacji mobilnej, a w kolejnych miesiącach również na desktopie.

02

Meta zapowiada nowe formaty reklam w Threads, w tym większe grafiki, materiały wideo i statyczne karuzele. Aktualizacja Marketing API umożliwi łatwiejsze planowanie kampanii w całym ekosystemie Meta, a szersza weryfikacja zewnętrzna ma zwiększyć bezpieczeństwo i skuteczność działań przed sezonem świątecznym.

03

Aplikacja Edits wprowadza nowe funkcje dla twórców wideo. Użytkownicy zyskali m.in. ulepszoną korekcję kolorów, możliwość tworzenia animowanych napisów oraz 28 nowych efektów, takich jak Super Zoom czy Tunnel Vision, ułatwiających tworzenie bardziej angażujących materiałów.

04

YouTube ogłosił szereg nowych aktualizacji, w tym podział statystyk na wyniki płatne i organiczne, funkcję „Edit with AI” do montażu wideo, asystenta Ask Studio wspierającego twórców oraz technologię Super Resolution, która automatycznie poprawi jakość starszych nagrań.

05

Perplexity nawiązało globalną współpracę z Getty Images, która umożliwi wykorzystanie licencjonowanych fotografii w wynikach wyszukiwania opartych na AI. Partnerstwo ma zwiększyć wiarygodność treści dzięki oznaczaniu autorstwa. Dowiedz się więcej!

06

Jak marketerzy planują wykorzystać AI, współprace z influencerami i nowe formaty w 2026 roku? Najnowszy raport „State of Social Media Marketing 2026” ujawnia kluczowe trendy – od rosnącej roli krótkich wideo po wzrost znaczenia LinkedIna i automatyzacji działań. Sprawdź szczegóły!

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz Zarządzanie mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry