Semówka 4.13 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 12.2020
 

Semówka 4.13


– czyli co warto przeczytać

01

Jak wykorzystać wiedzę przydatną w pozycjonowaniu do opracowania strategii marketingowej podpowiada nasza SEO Specialist Klaudia:

02

O czym należy pamiętać planując kampanię CSR i jakich błędów się wystrzegać? Odpowiedzi znajdziecie w tym case study:

03

Emocje konsumenta kluczem do sukcesu w e-commerce? Sprawdźcie, jak w 2020 roku największe marki “zarządzały” emocjami swoich Klientów:

04

Tworzyć teksty pod SEO czy z myślą o potrzebach odbiorcy? A może tworzyć taki content, by pogodzić te cele? O projektowaniu treści przeczytacie w artykule:

05

5 porad, jak trafić do serca swojego Klienta w dobie szybkiego rozwoju e-commerce, znajdziecie w publikacji:

06

Co czeka SEO w nadchodzącym roku? Sprawdźcie prognozy:

Ewelina Ibek
Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Kibicuje Arsenalowi, więc nerwy to ma ze stali.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991