Prezentujemy cotygodniowe zestawienie najciekawszych informacji ze świata SEM. W minionym tygodniu w świecie Google szczególną uwagę przykuwały informacje o aktualizacji algorytmu Panda, nowym meta tagu oraz news o nowej odsłonie przydatnego dla autorów blogów narzędzia do sprawdzania danych strukturalnych.
Google wprowadziło nowy meta tag meta news keywords, który będzie użyteczny dla Google News. Jego zadaniem jest wspieranie robotów Google w klasyfikacji treści newsów.
Kolejną zmianą wprowadzoną przez Google jest nowa odsłona narzędzia do testowania danych strukturalnych. Oprócz dostępności w wielu językach Google wprowadziło przykładowe wyniki wyszukiwania wzbogacone o rich snippet.
Parametry, które konieczne trzeba brać pod uwagę w trakcie audytu witryny pod względem linków, wymienia w swoim artykule Bob Tripathi.
Jak ulepszyć nawigację na stronie, dowiemy się z artykułu na Search Engine Land.
Twoje zdjęcie w wynikach wyszukiwania obok filmu z YouTube? Warto dowiedzieć się jak zdobyć więcej wyświetleń na swoim kanale YouTube. Nie wolno zapomnieć też poprawnym wyświetlaniu naszych wpisów na Google+. I przy okazji można zatroszczyć się o Author Rank naszej witryny.
Justyna Bizdra porusza kwestię popularności tabletów wśród użytkowników internetu i pokazuje, dlaczego do surfowania po sieci nadal będziemy używać komputer stacjonarne.
W wolnej chwili warto poznać kilka stwierdzeń, których nie chciałby usłyszeć żaden pozycjoner od kolegi po fachu czy klienta.
Dla wszystkich żądnych jeszcze większej dawki wiedzy polecamy Inbound.org wspólny projekt Randa Fishkina z SEOMoz i Dharmesha Shaha z HubSpot. To agregator linków, który gromadzi najciekawsze artykuły ze świata SEO, social media, PR-u i optymalizacji stron.