Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji w internecie

Katarzyna Meus
Katarzyna Meus
Archiwum 03.2021
 
Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji w internecie

Krzysztof Marzec prelegentem
podczas konferencji SMSAPI

Co lubią MiŚ-e? to wydarzenie online w całości poświęcone promocji mikro, małych i średnich firm. MiŚ, czyli właśnie Małe i Średnie przedsiębiorstwa to rdzeń polskiej gospodarki, dlatego SMSAPI wraz z 6 partnerami z branży marketingu i e-commerce, zapraszają na całodzienne szkolenie ze skutecznej komunikacji sprzedażowej, posprzedażowej i nie tylko.

Zapisz się na event Podstawy promocji firmy w internecie: www.idz.do/misevent który odbędzie się 22 kwietnia 2021. Zarejestruj się już dzisiaj, aby otrzymać przypomnienie zaraz przed startem. 100% wpływów z biletów przeznaczamy na Hospicjum w Gliwicach.

Dlaczego warto się zarejestrować?

Celem szkolenia jest prezentacja najważniejszych aspektów skutecznego i przynoszącego zwroty marketingu internetowego. Krok po kroku, z pomocą 6 ekspertów-praktyków zobaczysz, w jaki sposób prowadzić i optymalizować komunikację z klientami online i offline.

Kompleksowy dobór tematów pozwoli Ci usystematyzować informacje i wypracować działające schematy kontaktu z konsumentami. Szkolenie zostało zaplanowane w ten sposób, żeby dostarczyć największą dawkę wiedzy w najbardziej przystępny sposób i jednocześnie stworzyć przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i pracowników mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw, którzy chcą prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe i lepiej dbać o zadowolenie klientów. Wszystkie zagadnienia zostaną gruntownie omówione, dlatego nie potrzebujesz żadnego wcześniejszego przygotowania.

Czego się dowiem podczas szkolenia?

Wydarzenie podzielone jest na 6 bloków tematycznych, każdy złożony z dwóch części, dzięki temu na scenie wystąpią na przemian zaproszeni eksperci oraz specjaliści z SMSAPI.

Zaczynamy od zupełnych podstaw marketingu (Wojciech Haremza z iCEA), przechodząc przez kwestie związane z obsługą konsumenta (Anna Łowczowska z Thulium), zarządzania sprzedażą Ewelina Rychnik z Fakturownia), planowania biznesu online (Artur Halik z Shoper), reklamy i obecności w social media (Krzysztof Marzec z DevaGroup), kończąc automatyzacją procesów e-commerce (Dawid Fucia z edrone).

Nie zabraknie życiowych przykładów, praktycznych porad i konkretnych rozwiązań. Całość zostanie zamknięta obszernym panelem dyskusyjnym, podczas którego zaproszeni specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Szczegółową agendę szkolenia znajdziesz na stronie rejestracji: www.idz.do/misevent.

Kiedy i w jaki sposób odbędzie się wydarzenie?

Szkolenie „Co lubią MiŚ-e?” odbędzie się online w czwartek 22 kwietnia 2021. Startujemy o 09:15, a kończymy o 16:30. Całość będzie nagrywana, a gotowy materiał zostanie przesłany zarejestrowanym uczestnikom po zakończeniu wydarzenia.

Jak się zarejestrować?

Wejdź na www.idz.do/misevent wypełnij formularz i opłać uczestnictwo. Organizator poinformuje Cię z wyprzedzeniem o rozpoczęciu wydarzenia.

Ile kosztuje wstęp?

Wydarzenie jest płatne 20 złotych. Całość dochodu ze sprzedaży biletów jest przeznaczona na Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach.

Regulamin wydarzenia jest dostępny na: www.idz.do/regulaminu

Agenda wydarzenia

  1. 09:15-09:50 – Podstawy marketingu w MŚP (Marek Oczkowski, Maja Wiśniewska z SMAPI)
  2. 09:50-10:20 – Podstawy widoczności w internecie – wizytówki, SEO lokalne (Wojciech Haremza z iCEA)
  3. 10:30-11:00 – Obsługa klienta? A na co to komu? (Łukasz Hardek z Thulium)
  4. 11:00-11:20 – Oszczędność czasu i pieniędzy, czyli powiadomienia wspierające obsługę klienta (Marek Oczkowski z SMAPI)
  5. 11:30-12:00 – Automatyzacja firmy zaletą innowacyjnych przedsiębiorstw (Ewelina Rychlik z Fakturowania)
  6. 12:00-12:20 – Wyzwania w zarządzaniu MŚP i wskaźniki sukcesu firmy (Wojciech Kaczmarek z SMSAPI)
  7. 12:20-13:00 – Przerwa obiadowa (Kotlet Jajeczny z Ziemniakami)
  8. 13:00-13:30 – Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu (Artur Halik z Shoper)
  9. 13:30-13:50 – Rola komunikacji SMS w e-commerce na podstawie raportu „Komunikacja sklepów internetowych 2020” (Maja Wiśniewska z SMAPI)
  10. 14:00-14:30 – Reklama w Google: skuteczne pozycjonowanie i Google Ads (Krzysztof Marzec z DevaGroup)
  11. 14:30-14:50 – RODO w digital marketingu (Jan Wieczorkiewicz, Maja Wiśniewska z SMSAPI)
  12. 15:00-15:30 – Naucz swój sklep sprzedawać: czyli jak zamienić eCommerce w marketingową maszynę! (Dawid Fucia z edrone)
  13. 15:40-16:00 – Integracje SMS API z różnymi systemami (Marek Oczkowski z SMSAPI)
  14. 16:00-16:30 – Panel dyskusyjny

 

 

Katarzyna Meus
Były pracownik na stanowisku Marketing Specialist w agencji DevaGroup. Zajmuje się social mediami oraz contentem. Jej grafomańskie oblicze wyszło na jaw już w wieku 10 lat - albo i wcześniej. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje - obecnie palcem po mapie.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry