Przegląd prasy – Marketer+ lipiec / sierpień 2022

Anna Skowron
Anna Skowron
Archiwum 08.2022
 
Przegląd prasy – Marketer+ lipiec / sierpień 2022

Przegląd prasy - Marketer+
lipiec / sierpień 2022

Najnowsze wydanie Marketer+, które ukazało się w lipcu to aż 126 stron poradników, artykułów i najświeższych ciekawostek z branży marketingu internetowego. Magazyn obfituje nie tylko w ekspercką wiedzę, ale i inspirujące historie…specjalnie dla Was wybraliśmy te najciekawsze, by w skrócie przedstawić i zachęcić do spojrzenia w całą lekturę 🙂

Niezwykłe połączenie sztuki i marketingu

Takie artykuły nie zdarzają się często w branżowych czasopismach. Szymon Brodziak, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych podczas Festiwalu Filmowego w Cannes w 2013 roku, opowiada niezwykłą historię budowy marki. Zarówno swojej, osobistej, jak i tych, z którymi na przestrzeni lat pracował tworząc obrazy do ich storytellingu. “Efekt mojej pracy to fotograficzna opowieść, która jest właśnie tym, co tak naprawdę sprzedaje produkt. Tym, co zaskakuje nie tylko klienta, lecz także odbiorcę, który od lat zna markę i jej produkty, ale nagle postrzega ją w nowym świetle.” Poza inspirującą opowieścią, artykuł nasycony jest przepięknymi obrazami w odcieniach czerni i bieli, za które Polak jest znany i szanowany na całym świecie. Naprawdę warto przeczytać.

Najnowszy numer „Marketera” pojechał z nami na wakacje

Elastyczne podejście

Wróćmy do typowo eksperckiej wiedzy, tym razem na temat Google Ads i praktycznego podejścia do reklam elastycznych. Jak je pisać i konfigurować, by skutecznie przynosiły sprzedaż podpowiada Dagmara Kałkus, specjalistka SEM pracująca na co dzień nigdzie indziej jak w DevaGroup 🙂 Wraz z rokiem 2022 w obrębie płatnych reklam w wyszukiwarce przyszły zmiany, które oznaczają koniec tworzenia i edycji rozszerzonych reklam tekstowych. W ich miejsce jako główny zasób Google Ads wchodzą reklamy elastyczne, a we wpisie Dagmary znajdziecie dokładny opis i instrukcje, jak je konfigurować. Autorka przedstawia najważniejsze funkcje, dzieli się wskazówkami i pokazuje realny przykłady. Dodatkowo, we wpisie znajdziemy przydatne narzędzia do analizy konkurencji. 

Mały budżet, duży zysk

Szeroka, rozbudowana kampania Google Ads to klucz do ogromnych zasięgów i w konsekwencji sukcesu sprzedażowego. Jak jednak skutecznie walczyć o Klientów w przypadku małych i średnich firm, które nie dysponują setkami tysięcy budżetu reklamowego miesięcznie? Na to pytanie odpowiada Artur Smolicki, niezależny specjalista Google Ads, który z racji ponad 12-letniego doświadczenia, w branży marketingu internetowego czuje się jak ryba w wodzie. Autor podaje przykładowe cele konwersji dla kampanii lokalnego biznesu, a także zachęca do zgłębienia panelu Google Analytics. Jego praktyczne wskazówki z pewnością pomogą wszystkim marketerom małych biznesów.

Sekcja tło

Skuteczne kampanie Google Ads z każdym budżetem!

Po czym poznać dobrego marketera?

Pracownicze luki na rynku wśród specjalistów marketingu internetowego to nie lada wyzwanie zarówno dla HR-owców szukających Świętego Graala, jak i dla właścicieli agencji czy domów mediowych, które bez dobrych specjalistów szybko przegrają w walce o zadowolonego Klienta. Paulina Wardęga, CEO i founderka Heroify, podpowiada jak weryfikować wiedzę i umiejętności kandydatów już podczas pierwszej rozmowy rekrutacyjnej. W artykule jej autorstwa pojawiają się konkretne cechy, które powinien posiadać każdy specjalisty, a także najczęstsze błędy popełniane podczas procesu zatrudniania. Wpis warty przeczytania również przez samych marketerów 🙂

Zachęcamy do lektury magazynu, czyta się świetnie, nie ważne, gdzie jesteście!

Podsumowanie

Najnowsze wydanie dwumiesięcznika Marketer+ obfituje w ciekawe artykuły zawierające ekspercką i konkretną wiedzę. Warto ją zdobyć i zapoznać się z całym czasopismem. Poza wyżej wymienionymi artykułami, w magazynie przeczytacie m.in. o tym jak przygotować czytelny raport z kampanii Ads, co pomoże w zwiększeniu wskaźnika CTR, a także kampania Performance Max od A do Z. Miłej lektury!

Anna Skowron
Były pracownik na stanowisku Social Media & Content Specialist. W marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Wyznaje zasadę „research is king!”, a słowo pisane to jej ulubione narzędzie pracy. Jak książka to kryminał, a jak wakacje to tylko nad morzem.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry